Harrastajan piinapenkki muuttaa muotoaan

Colliesanomiin liittyvää keskustelua, esimerkiksi juttuvihjeet ja palaute lehdestä.

Harrastajan piinapenkki muuttaa muotoaan

ViestiKirjoittaja Minna Nyman » 06.10.2010 13:39

Harrastajan piinapenkki -palsta yrittää muuttaa ensi vuodelle muotoaan ja mieleni tekisi julkaista sarja harrastusporukoista. Siispä etsin joka numeroon 1-2 harrastusporukkaa jutun kohteiksi. Halutessaan porukka voi myös itse keskuudessaan laatia jutun kuvineen, mutta toivoisin saavani siitä itse tiedon.

Harrastuksena voi olla niin kilpailulajit kuin ihan yleinen, mutta säännöllinen, yhdessä puuhailu. Tai kyseessä voi olla sama tiivis porukka, joka puuhailee montaa eri aktiviteettiä yhdessä. Tai kyseessä voi olla esimerkiksi yhdessä tehty mieleen jäänyt vaiherikas koiran hankinta- tai näyttelymatka.

Tavoitteena on ollut tehdä juttuja kummastakin karvanlaadusta tasapuolisesti, mutta vastaajien määrä asettaa omat rajoituksensa.

Virikkeitä voi miettiä selaamalla lehdessä aiemmin julkaistuja juttuja. Mikäli tiedät hyvän haastattelukohteen, niin vinkki haastateltavasta ihmisestä/porukasta allekirjoittaneelle, jotta juttua päästään viemään eteenpäin ellet itse halua juttua kirjoittaa.

Terveisin,
Minna Nyman
bajadeer@gmail.com
Secret Affair's Road To Hell "Nikki"

RIP Secret Affair's Power Of Three "Leksa"
RIP Secret Affair's Over The Rainbow "Awa"
Minna Nyman

Re: Harrastajan piinapenkki muuttaa muotoaan

ViestiKirjoittaja Pauliina Halonen » 14.12.2010 22:19

Otatteko siis silti yksittäin harrastavia vielä haastatteluun vai pelkkiä porukoita? :wink:
Sandcastle's Kiss n' Tickle "Telma"
Sandcastle's Save The King "Solmunen"
blogi
Pauliina Halonen

Re: Harrastajan piinapenkki muuttaa muotoaan

ViestiKirjoittaja Minna Nyman » 14.12.2010 23:42

Otamme yksittäisiä haastateltavia vielä, mutta yritän saada mukaan myös ryhmistä tehtyjä juttuja.
Secret Affair's Road To Hell "Nikki"

RIP Secret Affair's Power Of Three "Leksa"
RIP Secret Affair's Over The Rainbow "Awa"
Minna Nyman

Paluu Colliesanomat