Colliesanomat 4 puuttuu edelleen

Colliesanomiin liittyvää keskustelua, esimerkiksi juttuvihjeet ja palaute lehdestä.

Colliesanomat 4 puuttuu edelleen

ViestiKirjoittaja Birgit Halkio » 09.01.2013 19:51

En ole vieläkään saanut Colliesanomat nro 4:sta. Kuinka moni muu on edelleen ilman? Soitin Lasemaan maanantaina, minulta kysyttiin osoite ja luvattiin laittaa lehti tulemaan sekä ottaa yhteyttä, jos on tarpeellista. Mitään ei ole kuulunut. Myöskään jo 19.12. lähettämääni viestiin ei ole sähköpostitse vastattu muuten kuin automaattivastauksena 27.12. Tarkistin myös, että olen maksanut jäsenmaksuni 2012. Onkohan Lasermalla liikaa asiakkaita tai liian vähän työntekijöitä?
Birgit Halkio

Re: Colliesanomat 4 puuttuu edelleen

ViestiKirjoittaja Hanna Seppä » 09.01.2013 21:06

Jos vaikka lähettävät lehdet economy-postina, niin ei ne välttämättä kahdessa päivässä tule. Ja jos ei edes ehtinyt saman päivän postisatsiin, niin on mahdollisesti vasta lähdössä. Kärsivällisyyttä toivoo nimimerkki "isossa yhdistyksessä päivätöissä ja samanlaisiin kysymyksiin päivittäin vastaileva" :-)
bcn Saga (LVV-11 BH Pikkupaimenen Tiger Lily) ja pkcn Vanu (TK1 BH Zinnia's Vera Wang)
Hanna Seppä

ViestiKirjoittaja Birgit Halkio » 09.01.2013 22:13

Olet aivan oikeassa. Olen kuitenkin mielestäni odottanut jo kauan ja ottanut yhteyttä asianmukaisesti asiaa hoitavaan yritykseen jo ennen joulua. Samaten edelleen odotan muilta tietoa, että puuttuuko nro 4 vielä usealta muulta.
Birgit Halkio

ViestiKirjoittaja Assi Otamo » 10.01.2013 00:04

Täältäkin puuttuu ja olen myös ollut yhteydessä samoihin aikoihin kuin Birgit..
Dandinas With Pleasure, "Neela"
Timonan Xiu Xiomara, "Noia"
Clingstone's Pillow Talk, "Oiva"
Melodicmayhem, "Justiina"
Assi Otamo

ViestiKirjoittaja Eva Viitaniemi » 10.01.2013 01:49

Oletteko kysyneet onko teille lähtenyt lehti jäsenlistauksen(nimi ja osoite oikein) mukaan kuin muillekin. Silloin voi olla esim posti tai paino syynä katoamiseen. Itse ei luota aina postiin , niin paljon on tullut meille väärää postia. Ja onhan osoittenne ajantasala?
Eva Viitaniemi

ViestiKirjoittaja Birgit Halkio » 10.01.2013 11:29

Nimenomaan joulukuisessa ensimmäisessä viestissäni pyysin varmuudeksi tarkistamaan osoitteeni (sekä kirjoitin viestiin nykyisen osoitteeni) samalla kun kerroin, ettei lehteä ole tullut. Ja tämä sama osoiteasia käytiin läpi nyt, kun soitin. Asiakaspalveluun vastannut henkilö kysyi osoitteeni ja lupasi laittaa samantien lehden tulemaan. Ja mikäli minulle olisi lähetetty lehti, olisin toivonut, että Lasermasta olisi otettu yhteyttä, kuten he lupasivat, mikäli aihetta on. Tällöin olisin tehnyt lehden puuttumisesta ilmoituksen postiin.
Birgit Halkio

ViestiKirjoittaja Sari Saarenheimo » 10.01.2013 13:13

Itse soitin maanantaina puuttuvasta lehdestä, mutta silloin kävi ilmi, että heillä oli tiedossaan väärä osoite. Lupasivat laittaa lehden postiin samaan aikaan tämän vuoden jäsenmaksun kanssa, ja nyt sitten odottelen, että koska kolahtaa. Kivahan tuota olisi päästä jo lueskelemaan (:
Elämä ei mene aina suunnitelmien mukaan - mutta aina pitää olla varasuunnitelma!
Sari Saarenheimo

ViestiKirjoittaja Eva Viitaniemi » 10.01.2013 20:46

Birgit Halkio sinulla oli ollut vielä vanha osoite, kun listaus colliesanoman postista varten oli lähetetty lasermasta painoon, Postin kyllä kääntää sinne tulevan postin uuteen osoitteeseen noin 1-6kk, jos olet tehnyt osoitteenmuutoksen. Tämän takia on tärkeää ilmoittaa uusi osoite ajoissa Lasermaan jotta oikea osoite on listauksissa jotka lähtevät lasermasta eteenpäin
Terv Laserman yhteyshenkilö.
Eva Viitaniemi

ViestiKirjoittaja Birgit Halkio » 10.01.2013 21:12

Eva, kiitos paljon tiedosta. Tämä ei selvinnyt lähettämäni viestin eikä puhelinkeskustelun perusteella. Eli eiköhän lehti pian putoa laatikkoon :)
Birgit Halkio

ViestiKirjoittaja Birgit Halkio » 11.01.2013 20:28

Tätä lehteä todella kannatti odottaa ja perätä! Mitä hienoin taitto, paljon luettavaa, kiinnostavia asia-artikkeleita (jo ensisilmäyksellä). Satulle, Päiville ja Lindalle paljon kiitoksia huolellisesta ja aktiivisesta työstä, jonka tuntimäärää ei kannata edes arvuutella. Lukija kiittää! Ja tilaaja ottaa opikseen ja toivoo muistavansa, kun itse joutuu/saa vastaanottaa (paikallis)lehdessä tilaajien kiukkuistakin palautetta puuttuvasta lehdestä, vaikkei asia itselle oikeastaan kuulu. Se, että lehteä kaivataan, kertoo siitä, miten tärkeä se on!
Birgit Halkio

Paluu Colliesanomat