Nuoria rotukehien esittäjiä

Kiinnostaako Junior Handler -kilpailut tai muu nuorisotoiminta? Vapaa keskustelualue junnuille ja nuorille harrastajille.

Valvoja: Mia Möller

Re: Nuoria rotukehien esittäjiä

ViestiKirjoittaja Ella Salmi » 30.07.2008 22:31

minäkin esitän meilkeinpä aina itse koirani kehässä :D
tässäkin esitän itse ----> http://picasaweb.google.com/uspis1/OuluDogShow2008
Ella Salmi

ViestiKirjoittaja Riitta Kekkonen » 05.08.2008 10:09

Itse olen ollut collieni kanssa näyttelyssä ja itse myös esitin. täytän nyt syksyllä siis 14. enää ei käydä kuin mätsäreissä, kun korvat ovat pystyt, mutta sielläkin tottakai itse esitän. :mrgreen:
Happy Ones Chirpy Girl ~ Nanni
TK1 TK2 Koiruuksien Kerttu Herranterttu ~ Fiilis
Riitta Kekkonen

Re:

ViestiKirjoittaja Riitta Kekkonen » 05.08.2008 10:16

Riitta Kekkonen kirjoitti:Minäkin olen koirani itse esittänyt vaikka olen käynyt vain yksissä näyttelyissä. :lol: Silloinkin pehkotytöllä oli korvat pystyssä, ei mikään auta niihin korviin ei mikään ja minä kun haluan vielä Nannin kanssa näyttelyyn, ja että sillä on korvat rodunomaisesti!! :-D Miten nuo korvat voi laskea, Nanni on jo kohta 3-vuotias... Laittaisin tänne kuvia Nannista seisomassa kunhan niitä saisin ja jos niissä kuvissa koiralla on korvat alhaalla niin se johtuu siitä että sillä on painot! :D

hihii olen näköjään tänne jo kirjoitellut, mutta siis joo laitan niitä kuvia nannist sitten joskus :D
Riitta Kekkonen

ViestiKirjoittaja Heidi Kääntä » 04.01.2009 17:04

Itse olen esittänyt nahka collieni aina (nyt 1-vuotias) ja jatkossakin tulen esittämään, olen 15-vuotias.
Heidi Kääntä

ViestiKirjoittaja Rebecca Saleh » 16.01.2009 12:58

Itse en ole virallisissa näyttelyissä omaa koiraani esittänyt mutta kahdessa mätsärissä itse esitin sen. Myös virallisessa nlyn kasvattaja luokassa yhtä koiraa esitin, seuraavaksi olemme menossa Tampereelle mahdollisesti, ja siellä sitten esitän ihan itse
Kotona
cpku Will to Win Fantazija "Sagur" 25.10.2004
cpku Black Sara's I Will Follow "William" 11.11.2010
cpkn Honey Melon Pinas Anthea "Cecil" 25.4.2012

http://cpkusagur.blogspot.com
Rebecca Saleh

ViestiKirjoittaja Ronja Nieminen » 26.04.2009 14:46

Itse olen tähän mennessä esittänyt oman koiran kolme kertaa kehässä ja kasvattajan aksvatin kehässä ja kasvis luoksaa. : ) Tämän vuoden puolella ollaan käyty jo neljässä näyttelyssä, ja Juukaan suunistetaan vielä ensi kuussa. EH on ollut aika vakio tulos Zorrolla. : )
todellinen pilke silmäkulmassa
Ronja Nieminen

ViestiKirjoittaja pia forss-saarinen » 16.05.2009 08:40

:smt006
Kaipailisin Nurmijärven suunnalta näyttelyissä esittäjää koirilleni (matkustaisimme minun autolla joten kuskaus järjestyy, ja olisin itse paikan päällä) sekä kaikenlaisesta toiminnasta kiinnostunutta nuorta/aikuista.
Agilityynkin sopiva minulla olisi täällä. Etsin ihmistä tähän tarkoitukseen koska yleensä on todella hankala järjestää vakituista lapsen vahtia joten tälläinen virisi mieleeni, tällä tavoin voisin myös ottaa lapseni mukaan näyttelyihin.
Toivottavasti löydän etsimäni...
Ota reippaasti yhteyttä ja tule käymään niin jutellaan ja tutustutaan :D

P.s Jos ylläpito katsoo ettei tämä ilmoitus tänne sovi niin poistakoon, en tiedä saako täällä ilmoitella tälläista :roll:
Kissa sanoi.
"Luulen,että rakastan sinua"se sanoi.
"Minä sovitan sinut aikatauluuni."

Koira sanoi.
"Tiedän,että rakastan sinua"se sanoi.
"Ota elämäni,olemukseni ja kykyni
ja muovaa ne mieleisiksesi."

Helen Thomson
pia forss-saarinen

ViestiKirjoittaja Saara Vainioranta » 27.05.2009 15:50

Moi!

Olen 9kk vanhan pehkotytön omistaja. Täytin maaliskuussa 14. Esitän Bellan kkehässä itse, koska muita "koirahulluja" ei perheessämme ole :) Bellallakin aikoo kovasti korvat nousta mutta nyt painoaineen johdosta ollaan jo jopa paremmalla puolella ja korvat ovat pikku hiljaa laskeutumassa.. :-D Olisiko kukaan teistä nuoremmista tulossa saloon 6.6.?
Saara Vainioranta

ViestiKirjoittaja Riitta Kekkonen » 24.07.2009 20:48

Juu oon näköjää tänne vastaillukkin, mutta nyt voisin kuvia laittaa. Mätsäreissä lähinnä Nannin kanssa ollaan pyöritty, ja itse yleensä esitän. Joskus joku kaverini kokeilee esittää ja ihan hyvin Nanni niidenkin kanssa menee. :-D

Itse olen myös esittänyt muiden koiria, tällähetkellä kehään olen mennyt australianpaimenkoira Nallen kanssa mätsärissä, ihan mukavasti meni. Olen myös kokeillut handlata seropeja, kultaisianoutajia, walesinspringerspanieleita, lampuria, gööttiä sekä keeshondia. Näiden kanssa en ole kuitenkaan kehään asti mennyt.

Kuvia:

Nannin kanssa mätsärissä
Kultainennoutaja Noora en sit ihan osannu :-D
Vanhaenglanninlammaskoira Apri
Riitta Kekkonen

ViestiKirjoittaja Ida Iskulehto » 11.08.2011 01:48

Minä myös esitän koirani itse:) Kuvia löytyy kotisivuilta http://wilmaluckyoliver.webs.com/
Pk.Colliet
Black sara's Just me now "Wilma"
Kangasvuokon Polyhannah "Wanda"

Havannankoira
Ja-Kar Baletti Lolita
Ida Iskulehto

ViestiKirjoittaja Sofi Laakso » 28.08.2011 12:07

Meillä on aina mennyt niin, että joku kasvattaja esittää Silvien rotukehässä, nyt olen menossa kokeilemaan rotukehässä esittämistä Porvoo KR:ään ja sen jälkeen Seinäjoki KV:seen. Onneksi minulla on junior handlerista ja monista mätsäreistä kokemusta! :D Molemmissa näyttelyissä olen menossa junior handleriin :-) ja olisi mukavaa jos jollain olisi lainata koiraa... Kisaan nuoremmissa. Jos sinulla on lainata minulle koiraa laita viestiä :)
Sofi Laakso

ViestiKirjoittaja Julia Kamppi » 01.01.2012 16:58

Heips:)
Oma koira (pk-collie Daisy) on käynyt vain parissa mätsärissä, kun on vielä niin nuori.
Tulevaisuudessa aion sitä käyttää myös kansainvälisissä.
Esitän sitä varmaankin aina itse, ellei kasvattaja ole mukana.
Julia Kamppi

Edellinen

Paluu Nuorisopalsta