Nuorille toimintaa

Kiinnostaako Junior Handler -kilpailut tai muu nuorisotoiminta? Vapaa keskustelualue junnuille ja nuorille harrastajille.

Valvoja: Mia Möller

ViestiKirjoittaja Anni Alajääski » 20.01.2008 12:51

Täällä myös pari kiinnostunutta! :wink:
pkcn TK1 Gold Zafira's Hekate "Nelli"
Anni Alajääski

ViestiKirjoittaja Lisa Kärnä » 23.01.2008 19:29

Minä myös voisin olla kiinnostunut, 14-vuotias olen nyt (maaliskuussa 15 :lol: ) ja mulla on puolivuotias pehkouros Roope. Millonkas tämä pidettäisiin sitten?
27.07.2007 synt. collieuros 'Roope'
Lisa Kärnä

Re: Nuorille toimintaa

ViestiKirjoittaja pia forss-saarinen » 10.03.2009 23:04

:smt006

Kyselen mielenkiinnosta kasvattejeni perheitä ajatellen ja niiden junnuja niin ja onhan se oma lehmäkin ojassa.

Onko tulossa mitään leiriä...ja kuka sellaista ideoi jos on vai voiko alkaa ideoimaan itse tai porukalla...löytyykö täältä tarpeeksi talkoohenkeä nuorten hyväksi.
Minä ilmoittautuisin mukaan heti ja voisin olla leirillä vaikka hommissa (ihan mitä vaan)

Ottakaa nuoret kantaa oisko tälläinen tarpeellista, näin pääsisitte tutustumaan samanhenkisiin ja viettämään koirinenne hetken leirioelämää tämän maailman kiireen keskellä...onhan niitä nyt vaikka mitä leirikeskuksia noussut joissa koiratkin ovat hyväksyttyjä...heitelkää ideoita josko joku "päättäjistä" tarttuisi tilaisuuteen...ainakin Virve oli kovasti innostunut ajatuksesta järkkäämään sellaista ja taisi olla muutama muukin.

:idea: Ideariihi pyörimään!!! esim. leirin sisällöstä
Kissa sanoi.
"Luulen,että rakastan sinua"se sanoi.
"Minä sovitan sinut aikatauluuni."

Koira sanoi.
"Tiedän,että rakastan sinua"se sanoi.
"Ota elämäni,olemukseni ja kykyni
ja muovaa ne mieleisiksesi."

Helen Thomson
pia forss-saarinen

ViestiKirjoittaja Katariina Suhola » 12.03.2009 00:55

pia forss-saarinen kirjoitti::smt006

Kyselen mielenkiinnosta kasvattejeni perheitä ajatellen ja niiden junnuja niin ja onhan se oma lehmäkin ojassa.

Onko tulossa mitään leiriä...ja kuka sellaista ideoi jos on vai voiko alkaa ideoimaan itse tai porukalla...löytyykö täältä tarpeeksi talkoohenkeä nuorten hyväksi.
Minä ilmoittautuisin mukaan heti ja voisin olla leirillä vaikka hommissa (ihan mitä vaan)

Ottakaa nuoret kantaa oisko tälläinen tarpeellista, näin pääsisitte tutustumaan samanhenkisiin ja viettämään koirinenne hetken leirioelämää tämän maailman kiireen keskellä...onhan niitä nyt vaikka mitä leirikeskuksia noussut joissa koiratkin ovat hyväksyttyjä...heitelkää ideoita josko joku "päättäjistä" tarttuisi tilaisuuteen...ainakin Virve oli kovasti innostunut ajatuksesta järkkäämään sellaista ja taisi olla muutama muukin.

:idea: Ideariihi pyörimään!!! esim. leirin sisällöstä

Juuri mietin itse samaa, onko mitään leirejä tulossa ? Täällä Kuopiossa olisi ainakin yksi kesällä 15v täyttävä tylleröinen kiinnostunut :smt006 , pehkoneidin kanssa oltais tulossa, jos vain leiri saatas järkättyä ! Ittekki kiinnostas vähän nuo järjestelyhommat ja semmoset ohjelman suunnittelut.. Siellähän voisi vaikka harjoittaa ihan leikkimielisesti agilityä tai tokoa, kenties kiinnostuneille jälkeä tms ? Sitten ehdotuksena, että olisi ihan kiva, jos leiripaikka saatais melko keskelle Suomea, että saatais mahdollisimman paljo osallistujia, itselläni ei esim. ole mahdollisuutta lähteä Helsinkiin tms.. :smt009
Tosiaan jos sais jotain porukkaa kasaan niin vois rueta suunnittelemaan, nyt vaan kaikki kiinnostuneet ilmoittelemaan ! :)
Pk. collie, soopeli
♀ Muska "Milla" FIN28037/07
† 10.08.2014

Pk. collie, blue merle
♀ Leaf-Field's Blue Sweet Dream "Muusa" FI28617/11
Katariina Suhola

ViestiKirjoittaja Heidi Kääntä » 15.03.2009 19:49

Täällä olisi 15 vuotias tyttö (ensi viikolla täytän 16 :D) joka olisi kiinnostunut, omistan lk collien joka täyttää lokakuussa 2v. Missä päin tämä leiri siis järjestettäisiin?
Heidi Kääntä

ViestiKirjoittaja pia forss-saarinen » 16.03.2009 03:40

Nii-in josko joku sen kertois että onko tulossa tuallaista leiriä...jos ei niin oisko osaavaa porukkaa esim. halukkaiden äideistä/isistä ja halukkaista järkkäämään ja miettimään yhdessä(talkootyönä, eihän sitä nykyään edes tartte nähdä kun asiat hoituu netin kautta) mitä siellä haluttas kuulla ja tehdä tms.
Mutta eikös meillä ole oikein tua "nuorisovaltuutettukkin" collie yhdistyksellä, josko hän jotain osaisi asiasta kertoa...mutta täytyy sanoa että on surkealla tolalla nuorisotoiminnan ohjaus yhdistyksellä jollei nuorille saa järkättyä edes kerran vuoteen leiriä jonka kuitenkin uskoisin olevan jo hitti parin vuoden päästä...vai puuttuuko halukkaita valvojia leireiltä ja talkoo henkeä...toivottavasti joku vähän kokeneempi osaa tähän kommentoida ja kenties ottaa koko asian omakseen.
Kissa sanoi.

Koira sanoi.

Helen Thomson
pia forss-saarinen

ViestiKirjoittaja Suvi Lehto » 02.04.2009 16:36

Mähän olen nuorisotoimikunnassa mukana, ja laitoin viime vuoden leiristä ihan mahdollisesti lehteenkin laitettavan artikkelipätkän menemään meidän nuorisotoimikunnan 'pomolle' Veralle, mutta mitään en ole Verasta kuullut leirin jälkeen. Eräs toinenkin nuorisotoimikuntalainen on minuun jo ottanut yhteyttä, onko Verasta kuulunut.

Olin siis järjestämässä viime vuoden leiriä Veran kanssa, ja saatiin se ihan kaksinkin vedettyä kivasti läpi. Ei ollut haasteellista. Mutta nyt tuntuu, että Vera on kadonnut maan päältä kun ei edes tuohon mun artikkeli-mailiin ikinä vastannut eikä sitä ikinä ole näkynyt missään (+ se ei palautunut edes takaisin joten järjen mukaan olisi pitänyt mennä perille), lehdissä ei ole ollut nuorisotoimikunnasta mitään juttuja kuten olisi ehkä pitänyt olla..

Ja kyllä multakin on jo kyselty leiristä. Mutta en mä osaa sitä päättää, kun se nuorisotoimikunnan puheenjohtaja on kuitenkin Vera.
lyhcol n. Dandinas Put Up to Play "Titja"
lyhcol n. Timonan Yettie Yezebel "Veila"
pitcol n. Maple Yard Oh No "Priya"
Suvi Lehto

ViestiKirjoittaja Vera Viteli » 02.04.2009 22:00

Mihinköhän osoitteeseen olet Suvi laittanut sen jutun? :-) Ei nimittäin ole tullut, ja olenkin miettinyt että ehditkö koskaan sitä tehdä. Eli laitahan uudestaan, vaikka tuohon minhir-osoitteeseen?

Viime kesän leirillähän oli osallistujia ihan kiitettävästi, eli innokasta nuoremman polven harrastajaporukkaa löytyy, mikä on tosi hyvä. Tälle kesälle ei leiriä ole suunniteltu, ja tässä vaiheessa lienee suurin osa paikoista varattuja. Toki, jos intoa riittää, voitaisiin koittaa esimerkiksi syksystä miettiä vaikkapa jotain yhteistä viikonloppua tms.

Ehdotuksia siis saa laittaa - myös muille Nuorisotoimikunnan jäsenille :smt006

terkuin,
Vera, Nuorisotoimikunnan pj.
Vera Viteli

ViestiKirjoittaja Suvi Lehto » 09.04.2009 00:17

Jännä :O Mä laitoin sen kyllä ihan täysin ajallaan siihen osoitteeseen (tarkistin vielä moneen kertaan että oikein), joka collielehdissä on ollut mainittuna.

Mistä sut saa Vera enää kiinni. :D Minhir-postista ainoastaan?
Suvi Lehto

ViestiKirjoittaja Hanna Ollikainen » 26.04.2009 12:04

Tuolla näyttäisi olevan puhelinnumerokin :D http://www.minhir.com
Hanna Ollikainen

ViestiKirjoittaja Vera Viteli » 11.05.2009 01:30

Hitsi, pitäis vissiin käydä "vähän" useammin tälläkin sivulla.. Parannan taas tapani.
Mutta Suvi, minhir-osoitteeseen postit :-) Ja puhelimesta tosiaan voi hyvällä tuurilla saada kiinni (tosin SIM-kortissakin on jotain vikaa, ja yhdistelee puheluita nykyään ihan oman mielensä mukaan, jee :-D )
Vera Viteli

ViestiKirjoittaja Saana Ranta » 11.05.2009 21:58

Minäkin 14-vuotias olisin mielelläni liittymässä seuraan pitkäkarvaisen neidin kanssa, mikäli jotain järkkäätte. :]
Saana Ranta

ViestiKirjoittaja Minerva Kylmänen » 08.06.2009 19:10

..Ja mäkin olisin innokkaana tulossa leirille -tai minne vain oikeastaan-, jos sellanen järkättäis :D
Mikä on tullakseen, tulee. Ja me kohtaamme sen pystypäin.
tehoSäädelmiä.
Minerva Kylmänen

ViestiKirjoittaja pia forss-saarinen » 16.06.2009 00:31

Harmi...eipä taida olla järkkääjiä :shock: josko ensivuodelle jotain aktiivisempaa toimintaa sais lapsille/nuorillekkin, mutta onhan tätä kesää vielä edessä , mutta onko kohta allakoissa enää mahdollisia päiviä :(
Kissa sanoi.

Koira sanoi.

Helen Thomson
pia forss-saarinen

ViestiKirjoittaja Suvi Lehto » 17.06.2009 04:45

Mä olen aina valmis järkkääjä, mutta mä en ole vain hyvä aloitteen tekijä siinä hommassa.
Kallistun hyvin paljon Veran puoleen aloitteen tekemisessä nuorisotoimikunnan puheenjohtajana, mä olen tällainen avuton tapaus :D
Suvi Lehto

ViestiKirjoittaja Evie Rekola » 06.07.2009 22:27

Täällä ilmoittautuu myös yksi innokas leireilijä, jos jotain nuorille järjestellään. ;--)
Evie Rekola

ViestiKirjoittaja Jenna Ratia » 06.07.2009 22:33

Olisiko nyt syksylle jotain tulossa, täältäkin löytyisi yksi leireilijä kera nahkan! :--)
lk.collie TK1 Honey Melon Ultramarine
phalene Thingummy's True Tiny Princess
Jenna Ratia

ViestiKirjoittaja Tuukka Latunen » 10.01.2010 17:58

Olisi myös kiinostusta leireille tämmösen pehkon kanssa. Saisi ehkä myös kaverin mukaan.
-Ruffenuff Super Caravelle "Minni"
Tuukka Latunen

ViestiKirjoittaja Saara Vainioranta » 13.01.2010 17:06

Moi!

Täältä olisi ainakin tulossa yks..( jos kyyti järjestyy :D ) ja pehkoneiti myös!! :D
Saara Vainioranta

ViestiKirjoittaja Pauliina Halonen » 27.01.2010 18:04

Onkos mitään leiritoimintaa tulossa meille collie ihmisille?( Nuorille, tai yleensä kelle vaan mistä vaan ikähaarukasta ) Kesällä 2010? Itse olisin hyvin mielelläni tulossa nytten 4 kuukautisen nahka tyttöni ( Sandcastle's kiss n' tickle ) eli Telman kanssa :D Kesällähän tyttö on jo yli puolivuotias, joten ikänsä puolesta voisi jo mukaan leireille tulla :-D
Pauliina Halonen

ViestiKirjoittaja Suvi Lehto » 29.06.2010 03:23

Ei näemmä oikein kukaan ole saanut mitään aikaiseksi..

Paljon on leiristä näemmä kysyntää. Täällä on vähän näitä vanhempiakin nuoria, voitaisiin itse alkaa ajaa asiaa eteenpäin, jotta saadaan jonkinlainen "leiri", tai edes pari päivää kestävä "miitti" aikaiseksi. Enää tälle vuodelle ei kyllä todennäköisesti ehdi - tai miksei, jos syystapaamisen järjestää, mutta voidaan aina aloittaa ajoissa ensi vuoden suunnitelmat. Itse olen sitä mieltä, että kyllä me ehdottomasti toinen leirin tapainen nuorten kokoontuminen tarvitaan - ensimmäisessäkin porukalla oli mukavaa, vaikka säät eivät meitä niin suosineet.

Jos saan pari ihmistä mukaan viemään ideaa eteenpäin, voisin yrittää karistaa huonon aloitteentekemiskykyni kauemmas ja oikeasti viimein tehdä jotain asian eteen, että saataisiin nuoret taas tapaamisen merkkeihin.
Miten on, Evie? Jenna, säkin olet muualta tuttu. Löytyisikö täältä muutamaa nuorta antamaan mielipidettä ja ideaa?
Suvi Lehto

ViestiKirjoittaja Pauliina Halonen » 29.06.2010 15:05

Mun milestä ainakin olis tosi hyvä jos jonkinsortin leiri tai ihan miitti just voitais järjestää (peruttiinpa sitten kennelpiirin leirikin,joten jäi siellä käymättä)
Oishan semmonen kesänlopulla tai juts niinkun Suvi sanoi syystapaaminen mukava. Jos semmoista ei kerkiä niin sit ensivuonna ihan leiri. Itse ainakin olisin tosi halukas tulemaan mukaan, miksei järkkäämäänkin jos tarvitsee??

Toivottavasti tämä Suvin idea vietäisiin eteenpäin :smt006
Sandcastle's Kiss n' Tickle "Telma"
Sandcastle's Save The King "Solmunen"
blogi
Pauliina Halonen

ViestiKirjoittaja Evie Rekola » 29.06.2010 18:22

Joo, tottakai tarvitaan toinenkin tämmönen leirin tapainen tarvitaan! Viime kertasesta leiristä on niin mukavat muistikuvat. Ja vähän samansuuntanenhan tääkin vois varmaan olla. ; ))

Ja niin, voinhan määkin tulla olla mukaan järjestelemäänkin, jos musta jotain hyötyä olis tässä. ;--))
Evie Rekola

ViestiKirjoittaja Jenna Ratia » 29.06.2010 19:14

Mähän en ollut kyllä viime kerralla mukana, ja harmitti älyttömästi, kun en päässyt. Koirakin oli tosin siinä vaiheessa juurikin joku luovutusikäinen, että joo.
Mutta tällä kertaa olisin ehdottomasti mukana, vaikka mukana järjestämässäkin jollain tapaa. En kyllä tiedä, miten, mutta eiköhän tässä jotenkin. Olisi kyllä oikeen mukava, jos tää juttu nyt lähtisi tästä etenemäänkin johonkin suuntaan.

Syksy saattaa olla sillä tapaa vähän hankala homma, jos tämä leiri tai tapaaminen tai joku, on kamalan kaukana, syksyllä on vähän hankalampi matkustella. Ihan vaan koulunkin takia. Paitsi että siinä tapauksessa ajankohta olisi kai joku viikonloppu...? Kyllä mulle sopisi hyvinkin joku syksykin, seuraavaankin kesään on kamalan pitkä aika.

Ja varmaan voisi kiva olla samantyyppinen juttu, kun silloin pari vuotta sitten, mun on kyllä vähän paha sanoa, kun en tosiaan siellä ollut... Jotain olen tuosta kuitenkin kuullut ja lueskellut, ja kivahan se taisi olla.

Hyi kun en oikein osannut mitään kunnollista sanoa, mutta mukana olen kyllä.
lk.collie TK1 Honey Melon Ultramarine
phalene Thingummy's True Tiny Princess
Jenna Ratia

ViestiKirjoittaja Pauliina Halonen » 29.06.2010 20:19

Jenna Ratia kirjoitti:Syksy saattaa olla sillä tapaa vähän hankala homma, jos tämä leiri tai tapaaminen tai joku, on kamalan kaukana, syksyllä on vähän hankalampi matkustella. Ihan vaan koulunkin takia. Paitsi että siinä tapauksessa ajankohta olisi kai joku viikonloppu...? Kyllä mulle sopisi hyvinkin joku syksykin, seuraavaankin kesään on kamalan pitkä aika.

Niin syksyssäkin omat huonot puolet, entä kesäloman loppu?? Kerkeekö sit kuukaudessa työstämään?? :roll: :-D
Sandcastle's Kiss n' Tickle "Telma"
Sandcastle's Save The King "Solmunen"
blogi
Pauliina Halonen

EdellinenSeuraava

Paluu Nuorisopalsta