Nuorille toimintaa

Kiinnostaako Junior Handler -kilpailut tai muu nuorisotoiminta? Vapaa keskustelualue junnuille ja nuorille harrastajille.

Valvoja: Mia Möller

Re: Nuorille toimintaa

ViestiKirjoittaja Suvi Lehto » 28.04.2011 19:09

Mä oon vain venyttänyt ja venyttänyt soittoa sinne, että varaanko vai enkö varaa sitä paikkaa eli onko meillä leiriläisiä loppupelissä tarpeeksi. Tosin enpä mä tällä hetkellä voiskaan soittaa kun TeleFinlandilla ja DNA:lla säätäneet mun operaattorin vaihtoa niin ettei yksikään SIM-kortti tällä hetkellä toimi.. :smt013

Kun ei voi luottaa siihenkään, että kaikki kiinnostuneet varmasti tulevat paikalle.. ja toinen on sitten se, että onko joku jättänyt äänensä sanomatta. Tokihan se pitäis varmaan antaa vaan rohkea kokeilu ja oikeasti varata se paikka sekä katsoa kuinka moni sinne oikeasti sitten loppupelissä tuleekaan ja kannattaako vastaavanlaista miettiä toisten, mutta mun on valitettava sanoa että omalla kohdalla ei vara riitä pelkkiin kokeiluihin. :/

Topicissa on ilmoittaunut 5 kiinnostunutta, ja tiedän kuudennen. + minä itse, siinä olis ehkä seitsemän JOS kaikki pääsis paikalle.
lyhcol n. Dandinas Put Up to Play "Titja"
lyhcol n. Timonan Yettie Yezebel "Veila"
pitcol n. Maple Yard Oh No "Priya"
Suvi Lehto

ViestiKirjoittaja Silja Tuomala » 28.04.2011 19:51

No jos yhtään teitä (tai meitä) pelastaa, niin voisin kyllä haluta tulla mukaan, mikäli ajankohta vaan passaa.
Carnoustie´s Scaramanga "Isla"
(Carnoustie´s Hold The Dream "Tuikku")
Silja Tuomala

ViestiKirjoittaja Evie Rekola » 28.04.2011 20:02

Tarkotitkohan mua tolla kuudennella? Jos ei niin minä myös! Tiedän vielä yhden hlön lisää.. tosin se oli vielä EHKÄ mutta kiinostunut, jos ajankohta ym ok! ;)
Evie Rekola

ViestiKirjoittaja Saana Ranta » 28.04.2011 20:16

Toisaalta kiinnostaisi Claran kanssa tulla, mutta en oikeen tiedä uskallanko ja kun en töistäkään vielä tiedä mitään. :(
Saana Ranta

ViestiKirjoittaja Suvi Lehto » 28.04.2011 21:09

Evie joo tarkoitin sua. :-D

No tällä se olis sitten +9. Ja jos saan houkuteltua naapuri-Annin ja Linda Toivosen vaikken tiiä heidän rahatilanteesta mukaan niin se olis +11. Kaipa mä uskalla sen paikan soittaa sitten kun mun puhelin keksii jossain kohtaa että joku noista SIM-korteista vois olla vaikka hyväksyttäväkin.. jos siellä on yhä vapaata tarjolla!
Suvi Lehto

ViestiKirjoittaja Jenna Ratia » 28.04.2011 21:35

Meinasin myös tulla tänne ilmoittamaan että tiedän kans Evien olevan tulossa, mutta onneksi kaikki ehti ensin :D

Kiva että lisää innokkaita ilmaantui vielä! Toivottavasti saat nyt soiteltua Suvi sinne, ja saadaan tarkemmin tietää, millon olisi ehkä mahdollista leireillä niin saisi senkin tietää, ketä pääsee. Loistava että tää lähtee taas etenemään :)
lk.collie TK1 Honey Melon Ultramarine
phalene Thingummy's True Tiny Princess
Jenna Ratia

ViestiKirjoittaja Terhi Salonen » 28.04.2011 22:46

Hei!

Jos olette asikkalaan tekemässä leiriä niin jos vain päivämäärät osuu kohdilleen niin voisin tulla apukäsiksi, asustelen Lahden toisella puolella Nastolassa joten matkakaan ei päätä huimaa =) Sähköpostilla tavoittaa kätevimmin terhi.salonen (ät) phnet.fi
pk-n Silimen Tähdenlento "Nana"
sk-n Secret Affair´s Joy To The World "Siru"
sk-n Secret Affair´s Unchain My Heart "Iiris"
Terhi Salonen

ViestiKirjoittaja Essi Rusanen » 01.05.2011 20:33

Äää, vitsi kun pitää asua täällä näin kaukana. :( Toinen leiri tännekkin vois olla fiksu vaihtoehto, että pohjoisesta tulevien ei tarvitsisi ajaa niin kauhean pitkää matkaa.
Jos toinen leiri täällä pohjoisessa onnistuisi, olisiko monia pohjoisessa asuvia innokkaita leiriläisiä?
Pehkoneitoset
• Black Classiel's Twilight Time "Moona"
s. 3.7.2009
• Yeva-Blue of Kingly Shine "Sissi"
s. 22.6.2011
Essi Rusanen

ViestiKirjoittaja Suvi Lehto » 03.05.2011 16:59

Leirin ajankohdaksi varmistettu 17-19.6. Asikkalan kesähostellilla. Olisin ottanut kesäkuun vikan vklo:n, mutta se on juhannus, joten ei välttämättä kaikista sopivin, tämä vaihtoehto siis ns. ainoa järkevä mahdollinen.. kyseisenä viikonloppuna oli parikin näyttelyä että toivottavasti ei nyt mene ristiin kenenkään suunnitelmien kanssa.

Kirjoittelen aiheesta lisätietoa, kunhan saan jossain kohtaa vähän koottua, ja otan sit tarkemmin osallistujiakin. Lyhyesti sanottuna majoitus 30e/yö ja ruoat hankitaan/kokataan itse, käytössä meille huoneiden lisäksi pienet yhteiset tilat ja keittiö, koiria saa viedä paikalle.
Suvi Lehto

ViestiKirjoittaja Pauliina Halonen » 03.05.2011 19:05

Meillä ei ainakaan näyttelyiden puolelta esteitä :) Ja niitä näyttelyitähän on suunnitelmissa meillä sen verran monta, että kyllä tälle leirille yksi viikonloppu on käytettävissä :lol:

Mutta en sata varmaksi vielä sano kuitenkaan :)
Sandcastle's Kiss n' Tickle "Telma"
Sandcastle's Save The King "Solmunen"
blogi
Pauliina Halonen

ViestiKirjoittaja Rebecca Saleh » 03.05.2011 22:45

Juu meillekin tämä tärkeämpi kuin nlyt, niin jää ilmottamatta :D kiva juttu tosiaan tämä ja hienoa, että Suvi olet saanut tätä eteen päin!
Kotona
cpku Will to Win Fantazija "Sagur" 25.10.2004
cpku Black Sara's I Will Follow "William" 11.11.2010
cpkn Honey Melon Pinas Anthea "Cecil" 25.4.2012

http://cpkusagur.blogspot.com
Rebecca Saleh

Edellinen

Paluu Nuorisopalsta