Nuorille toimintaa

Kiinnostaako Junior Handler -kilpailut tai muu nuorisotoiminta? Vapaa keskustelualue junnuille ja nuorille harrastajille.

Valvoja: Mia Möller

Nuorille toimintaa

ViestiKirjoittaja Minna Manninen » 28.05.2005 12:51

Hei!

Nuoret collieharrastajat tulkaa mukaan Collieyhdistyksen toimintaan! :D

Colliesanomiin voi myös kirjoittaa juttuja, runoja ja laittaa kirjeenvaihtoilmoituksia. Haluaisimme nähdä myös kuvan sinusta ja colliestasi. Tämä ilmoitus ei vanhene ;)

Minna
nuoristoimikunnan pj. joskus 90-luvun alkupuolella
Minna Manninen
SCY:n hallituksen jäsen
Colliesanomien päätoimittaja
http://personal.inet.fi/koti/kangasvuokon/
Minna Manninen

ViestiKirjoittaja Virve Friman-Tiihonen » 01.04.2006 21:59

Hoplaati!

Onko nuorille mitään omaa leiriät tai muuta kesällä tulossa?
Virve
--------
www.pandarellan.fi
Virve Friman-Tiihonen

ViestiKirjoittaja Virve Friman-Tiihonen » 01.04.2006 22:00

Hoplaati!

Onko nuorille mitään omaa leiriät tai muuta kesällä tulossa?
Virve
--------
www.pandarellan.fi
Virve Friman-Tiihonen

ViestiKirjoittaja Minerva Kylmänen » 21.07.2006 21:42

Siis ihan todellako, pelkkä kuva??? Voiko sinne laittaa jonkun kuvan esim. collieta esittämässä/ kuva agikilpailuista ym.???
Mikä on tullakseen, tulee. Ja me kohtaamme sen pystypäin.
tehoSäädelmiä.
Minerva Kylmänen

ViestiKirjoittaja Sofia luoto » 15.10.2006 12:15

Eikö nuorille vois järjestää jotain toimintaa ? joku nuorten leiri ?
Sofia luoto

ViestiKirjoittaja Vera Viteli » 23.10.2006 21:50

Vois varmaan, jos vaan löytyis tarpeeks osallistujia ja sopiva ajankohta? Olishan se tietty tosi hauska järjestää jotain kivaa toimintaa nuorille collieihimisille :)

Miettikää, ja laittakaa vaikka meiliä jollekin meistä nuorisotoimikunnan jäsenistä tai vaikka ihan hallituksenkin jäsenille? Jospa tässä jossain vaiheessa saataisiin jotain aikaiseksi :)

terkuin,
Vera, nuorisotoimikunnan pj.
Vera Viteli

ViestiKirjoittaja Viivi Viitasaari » 11.03.2007 21:25

Niinpä :lol:
Viivi Viitasaari

ViestiKirjoittaja Katja Aaltonen » 24.05.2007 00:59

Kiva kun on tällaista. Jos minulle collie tulee, niin olisipa kiva tulla mukaan muiden samanikäisten kanssa.
Katja Aaltonen

ViestiKirjoittaja Minerva Kylmänen » 12.07.2007 15:46

Mustakin ois kiva olla joku nuortenleiri, tai siis kyllähän kennelliitto järjestää mutta..ihan collieleiri:D
olin viime vuonna paimiossa scy leirillä. Tietenkin olin ainoa lapsi.
tehoSäädelmiä.
Minerva Kylmänen

ViestiKirjoittaja Minerva Kylmänen » 12.07.2007 15:46

Mustakin ois kiva olla joku nuortenleiri, tai siis kyllähän kennelliitto järjestää mutta..ihan collieleiri:D
olin joku vuos paimiossa scy leirillä. Tietenkin olin ainoa lapsi.
tehoSäädelmiä.
Minerva Kylmänen

ViestiKirjoittaja Virve Friman-Tiihonen » 08.08.2007 00:21

heippa hei nuoriso!
Täällä ikinuori-Virve,joka omien lasten kanssa on miettinyt joskus leiriä tänne meille.

Mikäli ensi kesäksi olisi halukkaita voisimme meillä sellaista pitää:)
Virve
--------
www.pandarellan.fi
Virve Friman-Tiihonen

ViestiKirjoittaja Maiju Leppänen » 08.08.2007 21:21

Ainakin täältä löytyy kiinnostusta! :) Narun päässä siis lk collie wanda, 1 ½ vuotta ja itse olen 16 vuotias tyttö Tampereelta.
Minkälaista toimintaa leirillä voisi olla, pk-lajeja, tokoa, agilityä..? :)
Maiju Leppänen

ViestiKirjoittaja Vera Viteli » 08.08.2007 23:44

Virve, suorastaan mahtava idea! :-)

Tätäkin palstaa kun lukee, vaikuttaisi siltä, että yhteisestä toiminnasta kiinnostuneita nuoria voisi olla aika paljonkin - hyvä juttu!

Mutta silti meille ei ole tullut Junnupalstalle yhtä ainoaa kirjettä eikä ideoita Nuorisotoimikunnan toimintaan. Missä vika? Huonossa tiedottamisessa? Edelleenkin muistutan, ettei ole mitään väliä, kuinka kauan on pyörinyt "colliepiireissä" tms. - pelkkä iloinen asenne riittää! :-) On tosiaan vaan vähän hankalaa kehitellä mitään toimintaa, kun ei tiedä, löytyykö loppupeleissä innostusta :smt017

Ja jatketaan nyt samassa aiheessa asiasta kymmenenteen. Mietin tässä yksi päivä, että voisiko mitään hyötyä olla jonkun sellaisen esim. nettisivun tekemisestä, mistä voisi vaikkpa etsiä näyttelyihin junnuista esitysapua tai tarjota koiraansa junior handlerille kisaan. Ja vastaavasti taas collien esittämisestä kiinnostuneiden nuorten olisi ehkäpä helpompaa löytää junnukoira? :-)

tällaisin terveisin tällä kertaa,
Vera, Nuorisotoimikunnan pj.
Vera Viteli

ViestiKirjoittaja Virve Friman-Tiihonen » 09.08.2007 00:00

Vera:
noissahan olisi ideaa ja ehkä just näitä "nuorten omia tapaamisia" koirien kanssa:)

Meidän omat tytöt on olleet yhteislenkeillä mukana ja ovat viihtyneet,mutta selkeästi huomaa,että kaipaavat sitä oman ikäistä seuraa jo.

Vinkkasin tuossa juuri aikaisemmin tuosta lehtijutusta eteenpäin ja samoiten tämä leiri idea oli ihan tämän kevään ehdotus omilta lapsiltani,jotta sellainen olisi-
idea lähti ihan hevosleiristä,jolla tyttömme olivat ja aina sellaista voi muokata koirillekin sopivaksi:)

Toivotaan,että saataisiin esim.yhdessä sitä toimintaa aikaan!

Meillä on ainenkin yksi innokas nuorukainen juoksemassa joka ilta koirien kanssa:)
Virve
--------
www.pandarellan.fi
Virve Friman-Tiihonen

ViestiKirjoittaja Jutta Ahonen » 04.11.2007 16:56

Virve Friman-Tiihonen kirjoitti:Vera:
noissahan olisi ideaa ja ehkä just näitä "nuorten omia tapaamisia" koirien kanssa:)

Meidän omat tytöt on olleet yhteislenkeillä mukana ja ovat viihtyneet,mutta selkeästi huomaa,että kaipaavat sitä oman ikäistä seuraa jo.

Vinkkasin tuossa juuri aikaisemmin tuosta lehtijutusta eteenpäin ja samoiten tämä leiri idea oli ihan tämän kevään ehdotus omilta lapsiltani,jotta sellainen olisi-
idea lähti ihan hevosleiristä,jolla tyttömme olivat ja aina sellaista voi muokata koirillekin sopivaksi:)

Toivotaan,että saataisiin esim.yhdessä sitä toimintaa aikaan!

Meillä on ainenkin yksi innokas nuorukainen juoksemassa joka ilta koirien kanssa:)

Minkälaista leiriä olette miettineet? Ja missä asutte? Minä olisin kiinnostunut, mutta asun Kuusamossa, enkä voisi kauhean etelään tulla.. <:
Jutta Ahonen

ViestiKirjoittaja Minerva Kylmänen » 21.12.2007 18:42

Mäkin olisin kiinnostunut jostain collieleiristä, missä olis muitakin nuoria. Koiraleireillä olen käynyt 10-vuotiaasta asti- ensimmäisellä leirillä minulla oli lainakoira, koska oma oli liian nuori.

Asun Sysmässä, mahdollisimman kaukana kaikesta ,pienimmässä kylänpahasessa mitä löytyy- mutta silti olen päässyt leireille jotka ovat "siellä jossain", käynyt näyttelymatkalla isomman porukan kanssa Kuopiossa yms., mutta silti toivoisin että se leiri järjestettäisiin jossain - keski-suomessa?

Mulla on kaksi nahkaa, helmikuussa 3-vuotias Rauha ja helmikuussa 5 kk täyttävä Tilly.
Olisi kiva, jos leirille voisi tulla kahden koiran kanssa...
tehoSäädelmiä.
Minerva Kylmänen

ViestiKirjoittaja Vera Viteli » 21.12.2007 19:36

Oikein mukava kuulla, että leirille olisi ainakin joku tulossa :-D

Uusimman CS:n Junnupalstalla toivoinkin, että kaikki halukkaat laittaisivat mulle vaikka meiliä innokkuudestaan osallistua, niin tiedettäisiin sit vähän paremmin suunnitella :-) Yritämme pitää lähiaikoina nuorisotoimikunnan kesken jonkinlaista suunnittelukokousta, eli ideoita ja toiveita leiriä koskien otetaan vastaan!

Sen verran voin kertoa, että leiripaikka on nyt hakusessa jostainpäin eteläisempää Suomea, ja ajankohta luultavastikin siinä kesä-heinäkuussa.

Vera
Vera Viteli

ViestiKirjoittaja Saana Ranta » 02.01.2008 03:58

Minäkin voisin olla tosta leiristä kiinnostunut, mutta tällä hetkellä täältä ei oikein löydy koiraa, jota ottaa mukaan. Toinen on liian vanha ja toinen liian arka (ei esim. tule toimeen kaikkien koirien kanssa).

Mie muuten tunnen Virven tyttären jennyn näin netin kautta. :-D
Saana Ranta

ViestiKirjoittaja Sari Uttula » 02.01.2008 15:53

Minkäikäisille tuo nuortenleiri olisi tarkoitus olla? Tai muutenkaan nuo nuorten jutut? Meillä olis tytär 12 v joka olis varmaan tulossa leirille (en ole vielä edes maininnu asiasta hänelle mut tiedän vastauksen :) ) tuo meidän nuori narttu on käytännössä ihan hänen koiransa vaik minun nimissä onkin :) Jotenki luulin että se on mun koira...
Sari Uttula

ViestiKirjoittaja Vera Viteli » 03.01.2008 15:39

Kyllä sinne ovat tervetulleita ihan kaikki nuoremman polven collieharrastajat (sekä myös nuorenmieliset...). Tietysti, jos on sen verta nuori vielä, että jännittää yksin lähteä, voi ottaa vaikka vanhemman mukaan :-)

Ja ilman omaa koiraakin voi toki tulla. Omasta puolestani voin vaikka luvata jonkun hauskan lainakoiran, jonka kanssa voi sitten osallistua leirin koira-aiheisiin aktiviteetteihin ;-)

Vera
Vera Viteli

ViestiKirjoittaja Saana Ranta » 13.01.2008 00:23

Huu, mulle kyllä kelpaisi lainakoira. :lol:

Mutta mukana ollaan aika varmasti.
Saana Ranta

ViestiKirjoittaja Saana Ranta » 13.01.2008 01:42

Niin ja muuten, miten tonne Colliesanomiin saa lähetettyä noita juttuja ja kuvia?
Saana Ranta

ViestiKirjoittaja Vera Viteli » 13.01.2008 16:59

Saana, minun kauttani :-)

Eli joko meilitse tai sit ihan normaalisti postin kautta. Viimeisimmässä CS:ssa on vielä vanha postiosoite mun kohdalla toimikuntien yhteystiedoissa. Postitse tavoittaa siis seuraavan osoitteen kautta: Seurantie 6 a 3, 01800 Klaukkala.

Jos ja kun kuvia lähettelette, niin mielellään niitä originaalikokoisia (pienentämättömiä), niin saa painon jälkeen vielä jotain selvääkin :-D Ja kuvat erillisinä liitteinä, ei siis upotettuina esim. Word-tiedostoon.

terveisin,
Vera
Vera Viteli

ViestiKirjoittaja johanna.kirveskoski » 14.01.2008 22:46

Minäkin olisin mahdollisesti tulossa. Ikää löytyy mittarista kesällä 16 ja koirakin olisi jo vuoden vanha...
johanna.kirveskoski

ViestiKirjoittaja Jutta Ahonen » 19.01.2008 17:50

Minäkin oisin voinut tulla, mutta asun Kuusamossa, ja koira ei kestäisi niin pitkää matkaa.. : / Ja oisi ollut vielä kaverikin joka olisi ollut kiinnostunut.
Jutta Ahonen

Seuraava

Paluu Nuorisopalsta