KOIRIEN YSTÄVÄKIRJA (pehko)

Muu keskustelu.

Valvojat: Anna Sinerheimo, Nonna Peltonen

KOIRIEN YSTÄVÄKIRJA (pehko)

ViestiKirjoittaja pia forss-saarinen » 29.08.2008 19:11

Bongasin tämän toiselta foorumilta...kiva idea
Aloitan siis

1. Mikä on nimesi? Carry Me Back of Everblue
2. Miksi sinua haukutaan? Calili, opportunisti, vilkas, hoopo
3. Miten vanha olet? noin 8kk
4. Oletko poika vai tyttö? juuri alkoi juoksut siis kutsuisin itseäni Naiseksi, höh
5. Mielipuuhasi? jälkien etsiminen ja pupujen perässä juoksu, sekä rantavedessä polskiminen...siis
kaikenlainen juoksu...myös yöjuoksu :-D
6. Lempiruokasi? kun ensimmäisen kerran raakaa lihaa söin niin en lopettaisi millään..kaikki raaka
kanasta hevoseen...ampiaistakin kerran maistoin mut se oli jotenkin pistävän makuinen
7. Pidätkö autoilusta? no en pätkääkään :smt013 mutta kun on pakko sietää ku se on näköjään nopeampi kuin jalat...tarkotan olen hyvin nopeasti uusissa kivoissa paikoissa
8. Kuka on paras ystäväsi? Muusa pehko...vähän oli kieli vaikeuksia alussa kun sattuu oleen Tanskalainen...mut hyvin pian huomasin et mehän puhutaan globaalia kieltä ja nyt se luonnistuu tosi hyvin...tälleen "atsii" läheks leikkii.
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? aina ku nään iskän ku se on niin vastustamaton mies, niin ei siinä sanoja tarvita. Mut sanoista puheen ollen yks muistu mieleen ja se on- ole hyvä.
10. Mitä pelkäät? Hmmm...en kyl enään juuri mitään, mut matka Ranskasta tänne todella kaukaiseen Suomeen oli kauhistuttava... etten kyl ikinä suunnittele palaavani takaisin juurilleni.
11. Mista et pidä? no ku en saa pomppia ihmisiä vasten tai siis saisi ja sit tulee sanomista...minkä mä Ranskalaiselle villille luonnolleni voin...Mami kyl sanoo et kyllä susta vielä Suomalainen tehdään ja jotenki ei niin villi. omituista höpötystä mihinkäs minä nyt juuriltani muutun.
:12. Päivän mottosi Juoksemalla et mua kiinni saa oon villi ja vapaa
Kissa sanoi.
"Luulen,että rakastan sinua"se sanoi.
"Minä sovitan sinut aikatauluuni."

Koira sanoi.
"Tiedän,että rakastan sinua"se sanoi.
"Ota elämäni,olemukseni ja kykyni
ja muovaa ne mieleisiksesi."

Helen Thomson
pia forss-saarinen

Re: KOIRIEN YSTÄVÄKIRJA (pehko)

ViestiKirjoittaja Niina Lovén » 29.08.2008 23:02

1. Mikä on nimesi? Kiiramanna Kuiskaus
2. Miksi sinua haukutaan? Doorikseksi
3. Miten vanha olet? 1v ja 9kk
4. Oletko poika vai tyttö? tytteli oon ja tosi ihana :wink:
5. Mielipuuhasi? vetoleikit ja toosan tuuletus, sekä villiintyä kettujen hajuista, murmur!
6. Lempiruokasi? kinkut ja makkarat
7. Pidätkö autoilusta? en ole vielä päättänyt...Tarun kyydissä on kyllä ihan mukavaa jos saan takapenkin valloittaa mut takaboxit ei oo niin kivoja.
8. Kuka on paras ystäväsi? mamma
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? puistoon!
10. Mitä pelkäät? en mitään
11. Mistä et pidä? ku mamma roudaa mua näyttelyihin, se on tylsää, vai johtuukohan harjasta ja tassusaksista? Sakset ovat maailman inhottavin asia. Ja märälle nurtsille on ilkeä pissata :oops:
12. Päivän mottosi:ooooooooouuuuuuuuuh ja murmur :lol:
Niina Lovén

ViestiKirjoittaja Heidi Malmivaara » 30.08.2008 12:49

1. Mikä on nimesi? Suvinuoskan Anastasia elikäs Milla
2. Miksi sinua haukutaan? Milla Milluska, Milla malla makkaralla esimerkiks
3. Miten vanha olet?5,5v eli aikuinen nainen
4. Oletko poika vai tyttö? Bitch :-D
5. Mielipuuhasi?Kaikki ihmisen kanssa tehtävä kiva juttu. Namien etsiminen. Agility on ihan ykkönen.
6. Lempiruokasi? Ihan kaikki oikeestaan menee, mutta tonnikala on ihan MUST!
7. Pidätkö autoilusta?Juu ei! En tajuu miksei joka paikkaan voi vaan mennä kävellen tai ravaten :roll: Autos tulee paha olo ja alkaa oksettaa ja kuola valuu rinnuksille. Hyyyi! Mieluummin juoksen auton ohi. Mamma on kyllä mua harjoituttanut paljon, mutta ei se vaan auta.
8. Kuka on paras ystäväsi? Ehdottomasti Peppi. Peppi on ainoo jonka kanssa tällainen kuningatar voi alentua leikkimään. Peppi tosin on heti ihan tosissaan ja sit mul palaa jo hihat. Muutamia varsin ihanaisia naisia ( :roll: ) olen myös tavannut; Nelli-sheltti on aivan jumalainen. Pojista mä en oikein diggaa kun ne on heti pyllystä vaan kiinnostuneita, mä hymyilen niille aina :twisted: Vain yksi poika on meille sisälle kotiin tervetullut, se on se mun kihlattu Ransu. Ransun kanssa me ollaan tehty historiaa ja saatu aikaseks viis (rasittavaa) lasta. Ransu on äijä joka osaa jättää mut rauhaan silloin kun mua ei inspaa. Ai juu, mutta Snowpawin poikiakin meillä on ollu, nekin on ihan jees kyllä. Nekin osaa käyttäytyä tällaisen arvokkaan naisen seurassa just oikein.
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? AGI!
10. Mitä pelkäät? No se autoilu tossa jo tulikin, oiskohan muuta? Ai juu, mamma joskus aina yrittää amputoida mun varpaita sellasilla punasilla leikkureilla mutta onneks toistaseks se ei ole osunu kuin kynsiin.
11. Mista et pidä? Liian tungettelevista koirista kun ne ei tajuu et samaa ilmaa ei voi hengittää kuin yks prinsessa. Eläinlääkäri ei ole kiva, mutta sen sietää kun siellä saa yleensä namia. Sit mä en tykkää myöskään yhtään mistään takeista tai mantteleista kun mä luulen että mun karvat menee ihan pieleen sit. Sadeilma on kans tosi typerä, nokka kastuu Hyyyi! Yäk!
:12. Päivän mottosiAnna nanna!

1. Mikä on nimesi? Snowpaw Purple Angel eli Peppi
2. Miksi sinua haukutaan? (Komisaario) Pepponen, Pemböle, Pendolino
3. Miten vanha olet?4v
4. Oletko poika vai tyttö?Tyttö mä oon
5. Mielipuuhasi?Taistelu lelun kanssa ja mä tietty voitan aina!
6. Lempiruokasi? Ihan oma nappula vaan! Mä en tykkää että siihen mun ruokaan sekotetaan mitään pahoja mössöjä joukkoon. No, tonnikalaa olen oppinu syömään mutta siinäpä se sit onkin. Juusto on ihan jees, leikkeleetkin kyllä uppoo. Mä olen sillee vähän valikoiva ruokani suhteen, pitää kato pitää linjoista huolta! Enstex pitää vähän makustella että mitä tää juttu oikein on, sen jälkeen sitä voi sit miettii oliks se hyvää. Vierailta mä en kyllä ota mitään, eihän sitä tiedä onko ne myrkytettyjä!
7. Pidätkö autoilusta?JNo en mä sitä rakasta, mutta autolla pääsee kivoihin paikkoihin. Mitä enemmän on kuoppia tiessä, sen enemmän mä alan laulaa autossa. Koska kuopat tiessä yleensä tarkoittaa että me mennään treeneihin. Mä tykkään katella maisemia kans.
8. Kuka on paras ystäväsi? Kyllä Milla on ihan ykkönen, mä otan siitä aina vähän mallia kyllä. Se on tosi kiva, joskin joskus vähän hapan. Mä tykkään sellaisist nuorekkaist juoksuleikkejä osaavista koirista. Pennut on kökköjä koska ne ei pysy mun vauhdissa mut sit ku ne kasvaa hiukka niin musta on kiva painella tukka hulmuten edellä pellolla ja mutkitella ihan kauheesti täysillä niin sit ne on ihan äimistyineitä kuin taitava mä oon!
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? You name it! Mä innostun tosi helposti kaikesta, Aina valmis sanoi partiolainen! Tosin mutsilla tahtoo palaa hihat kun mä innostun muka ihan liikaa. Se ei vissiin tykkää kun hampaat osuu siihen, outo herkkisnahka!
10. Mitä pelkäät? Kissoja! Ne tuijottaa niin tuimasti ja mul tulee tosi tukala olo! Mua rupee kans joskus ahdistamaan jos on liikaa vieraita ja mä en pääse nukkumaan rauhassa. Lapset on ihan kauheita, eihän niistä tiedä mihin suuntaan ne sinkoo ja ne huutaakin kauheesti! Kyllä mua joskus pelottaa sellaset egoilevat isot koiratkin mutten mä tiettykään kerro sitä niille. Paras on huutaa ensin kirouksia niille! Tosin yleensä mä ohitan ne nätisti sipsuttaen mamman toisella puolella kyljessä.
11. Mista et pidä? Kukkaistuoksuisista shampoista! Jos mut pestään ihan kokonaan niin mä haisen niiiiiin karseelle et on pakko päästä ulos piehtaroimaan ne hajut pois. Mä en tykkää myöskään et mun korvia hiplataan, tosi ällöö! Sademantteli on aika tyhmä, mutta karkuunkaan juokseminen ei auta. Oikeestaan on kyllä kiva palata kotiin melko kuivana sit kuitenkin.
:12. Päivän mottosiMä eka!
Sydämen sopukoissa ja muistoissa:
Pk.collie Suvinuoskan Anastasia "Milla"
X-rotu Mellu (pystykorva-labbis-hirvikoira-ajokoira mix)
Pk.collie Snowpaw Purple Angel "Peppi"

peppermillscollies@gmail.com
http://www.peppermillscollies.com
Heidi Malmivaara

ViestiKirjoittaja Elina Mäkeläinen » 30.08.2008 16:07

1. Mikä on nimesi? Scottail Good Omen aka Sini
2. Miksi sinua haukutaan? Sinsku, sintti, sininen, herkkuperse, kuningatar, mamman kulta/oma/pieni
3. Miten vanha olet? 6v 4kk
4. Oletko poika vai tyttö? ei kumpikaan, mä oon LADY
5. Mielipuuhasi? mamman kainalossa nyhjääminen kun katotaan soffalla jotain leffaa
6. Lempiruokasi? JUUSTO
7. Pidätkö autoilusta? en erityisemmin, mutta siedän
8. Kuka on paras ystäväsi? mamma
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? nanna
10. Mitä pelkäät? pieniä liikkuvia ja ääntä pitäviä kakaroita, miehiä (ellei ne tajua antaa mulle jotain nannaa), ukkosta, raketteja, kaikkea outoa pauketta, JÄÄTELÖAUTON ääni on ihan kamalan pelottava
11. Mista et pidä? edellisessä mainitsemani kakarat, miehet, sekä lisäksi suurin osa koirapopulaatiosta, colliet on ok ja tutut vääränrotuiset, kynsien leikkaamisesta
12. Päivän mottosi: ilman juustoa ei voi elää

1. Mikä on nimesi? Mustan Taian Teach Me Love aka Milla
2. Miksi sinua haukutaan? Mil, uffe, uffi, uffis, uffeliini, prinsessa, mussukka, nuppu
3. Miten vanha olet? 6v 4kk
4. Oletko poika vai tyttö? tyttö
5. Mielipuuhasi? Lucan kanssa riekkuminen
6. Lempiruokasi? kaikki käy, ei ole erityistä lempparia
7. Pidätkö autoilusta? en, mutta siedän
8. Kuka on paras ystäväsi? Luca
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? nanna
10. Mitä pelkäät? yli-innokkaita uroskoiria, pimeässä olevia outoja esineitä ja olentoja
11. Mista et pidä? oudoista koirista
12. Päivän mottosi olen maailman ihanin ja kaikki rakastaa minua
Elina Mäkeläinen

ViestiKirjoittaja veera annina westerlund » 30.08.2008 16:35

1. Mikä on nimesi? Snowpaw Dent Balnche "Helmi"
2. Miksi sinua haukutaan? Hemppu, Hempukka, napero, naasu, yrttipehko, harmaakettu
3. Miten vanha olet? 1v 4kk
4. Oletko poika vai tyttö? höh, no tyttö
5. Mielipuuhasi? toko, jäljestys, metsässä juokseminen kamujen kanssa, syöminen
6. Lempiruokasi? Kaikki syötäväksi kelpaava (ja kelpaamaton)menee alas kiitettävää vauhtia. Lemppari ehkä on raa´at potkaluut.

7. Pidätkö autoilusta? Joo, ku fiksuna koirana mä tiedän että autolla mennään yleensä kaikkiin kivoihin paikkoihin, samoin bussilla. Junassa on vähän tylsää, mut kyllä sekin menee jos käyttää ajan nukkumiseen. Pahaolo mulle ei onneksi autossa tule

8. Kuka on paras ystäväsi? Mulla on aika paljon kavereita.. Mutta kyllä Mimmi-pehko taitaa mun bestis olla. DAve-nahka on enemmänkin niinkun mun poikaystävä;)

9. Mikä sana saa sinut innostumaan? "Reeneihin!"
10. Mitä pelkäät? Lapsia :O Ainakin aluksi, kyllä jotkut lapset on aika kivoja ku ne antaa herkkuja..
11. Mista et pidä? Tylsyydestä. Siitä mä turhaudun. TAi keksin jotain kivaa itse (mamma ei yleensä niistä mun keksinnöistä tykkää)Mutta yleensä mä pidän kyllä melkeen kaikesta.

12. Päivän mottosi: Mä ensin!
veera_westerlund@hotmail.com

TK1 Snowpaw Dent Blanche "Helmi"
Mustanquun Arotuuli "Piitu"
Muistoissa lassie-enkeli "Manella"
veera annina westerlund

ViestiKirjoittaja Maria Pero » 30.08.2008 22:35

1. Mikä on nimesi? Stoorybook's Thunderbird aka Aada
2. Miksi sinua haukutaan? Aapo,Sika,Syöppö,Sekopää,Seko,Idari, Possu jne.
3. Miten vanha olet? 1v 4kk
4. Oletko poika vai tyttö? Tyttö
5. Mielipuuhasi? Syöminen,toko, jäljestys,pelloilla ja metsissä hurjastelut ja matkustaminen :drive:
6. Lempiruokasi? Kaikki menee hotkien alas! :smt110
7. Pidätkö autoilusta? Joo tottakai! Se on ihan paras juttu; näkee maisemia, pääsee kivoihin paikkoihin yms.
Kaikki muutkin kulkuneuvot on kivoja;junista traktoreihin :drive:
8. Kuka on paras ystäväsi? Naapurin 13.v. Äksä-koira on mun Idoli! :smt007 Mut on mammakin ainakin lähes yhtä kiva :-D
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? Kaikki! Meen aina sata lasissa ja oon aina kaikesta sekasin :uglybye:
10. Mitä pelkäät? Sitä että ruoka loppuu :-D
11. Mista et pidä? Koirista, jotka räyhää kun ne tulee lenkillä vastaan.
En voi käsittää, että joku voi puhua semmosia :smt018
12. Päivän mottosi: Mahdollisimman kuraisena olen kaikkein kauneimmillani, joten menen vielä varmuudeksi kerran ojaan kierimään :-D
Stoorybook's Thunderbird - Aada 12.4.07
Maria Pero

ViestiKirjoittaja Anna Kaisa Miettinen » 31.08.2008 00:11

1. Mikä on nimesi? Black Classiel's Summer Rain
2. Miksi sinua haukutaan? Dani, Dantsu, Dantsukka, pööpö, bäbä, däpä, tyty
3. Miten vanha olet? n. 3 vuotta
4. Oletko poika vai tyttö? Bitch!
5. Mielipuuhasi? Putkeen, putkeen, putkeen...
6. Lempiruokasi? kaikki makkara menee, mutta olen melko lailla kaikkiruokainen
7. Pidätkö autoilusta? nojoo, kyllä autoonkin nukahtaa
8. Kuka on paras ystäväsi? Tessa ja Venni
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? 'kuka', 'namia', 'syömistä', 'vinku', 'putkeen'
10. Mitä pelkäät? Riippuu päivästä, mutta ilotulitteet ovat kyllä ykkösenä listassa
11. Mistä et pidä? olen melko mukautuvainen, mutta säikyttelystä en kyllä tykkää
:12. Päivän mottosi: Onko pakko jo ei taho?!
BH TK1 TK2 Black Classiel's Summer Rain 'Dani' -05
Black Classiel's Mount Everest 'Vappu' -10
Anna Kaisa Miettinen

ViestiKirjoittaja Saana Ranta » 31.08.2008 22:50

1. Mikä on nimesi? Mihela's Eleganzia, tutuille ihan Ella vaan
2. Miksi sinua haukutaan? Elduriiniksi, Elluksi, Ellukaksi, Elluliini, Ellalaiseksi..
3. Miten vanha olet? Keväällä tulee mittariin 13 vuotta
4. Oletko poika vai tyttö? Naispuolinen
5. Mielipuuhasi? Ulkorappusten viereen kuopan kaivaminen ja siellä loikoilu
6. Lempiruokasi? Kaikki käy (paitsi Bento Kronen pentunappulat), lihapullat ja nakit on kaikista parhaita
7. Pidätkö autoilusta? En erityisemmin, mutta pakko sitäkin on joskus käyttää
8. Kuka on paras ystäväsi? Jannin ja Duffen mentyä taitaa jäljelle jäädä vain Clara
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? En enään kuule muista sanoja kuin "ruokaa" ja "syömään"
10. Mitä pelkäät? Ukkosta pelkäsin hieman joskus nuorempana, mutta vähään aikaan en ole sitä kuullut ollenkaan
11. Mista et pidä? Riehuvista pennuista tai liian innokkaista koirista

1. Mikä on nimesi? Merry Moonray's Comedienne eli Clara
2. Miksi sinua haukutaan? Claaruliini, Claaruska, Rempsukka..
3. Miten vanha olet? Huomenna täytän 17 viikkoa
4. Oletko poika vai tyttö? Tytsy
5. Mielipuuhasi? Uusien ihmisten, koirien ja muiden asioiden tapaaminen, aurinkotuolissa kiipeily jne.
6. Lempiruokasi? Naudanmaha
7. Pidätkö autoilusta? Aivan mukavaahan se on
8. Kuka on paras ystäväsi? Ella
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? "Ootko hieno tyttö?" tai "Hiiieeeno tyttö!", menen ihan sekaisin
10. Mitä pelkäät? En mitään! Junat oli vähän pelottavia ja vastaan tullut suuri picardienpaimenkoira
11. Mista et pidä? Pidän kaikesta! Kynsienleikkuu on kyllä vähän epämiellyttävää, mutta pakko kai se on kun Saana käskee..
Saana Ranta

ViestiKirjoittaja Katri Valo » 31.08.2008 23:53

1. Mikä on nimesi? Pim Bulan Ville Vallaton
2. Miksi sinua haukutaan? Eddie ja Elukka ovat eniten käytössä, mutta nimiä löytyy kyllä vähän joka tilanteeseen.
3. Miten vanha olet? 5 vuotta
4. Oletko poika vai tyttö? MIES. :-D
5. Mielipuuhasi? Kaikki touhuaminen lauman kanssa, ihan lenkkeilystä tottistelun kautta sohvalla makoiluun. Kunhan lauma on kasassa niin olen tyytyväinen.
6. Lempiruokasi? NEU! Mamma ei vaan ole ostanut sitä meille pitkään aikaan, pöh.
7. Pidätkö autoilusta? Kyllä, mutta en siinä häkissä missä joudun nykyään matkustamaan. Musta olisi ihan kiva olla takapaksissa vapaana.
8. Kuka on paras ystäväsi? Kaikki ihanat naiskoirat. 8) Ja kyllä toi "pikkuvelikin" on kiva, sille voi antaa dunkkuun ja äijäillä. :-D
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? Lenkille lähtö, lauman kotiintulo, takapihalle meneminen, tottiskentälle saapuminen. You name it. Kaikki on kivaa.
10. Mitä pelkäät? Kelkkaa ja kaikkea mikä muistuttaa sitä (Traumatisoiduin luonnetestissä, kuulemma ei ole toimintakykyä. Pöh, sanon minä, kelkat ovat ihan oikeasti lassieita syöviä pirulaisia)
11. Mista et pidä? Korvien puhdistamisesta. Yööööök.
:12. Päivän mottosi: Kts. mamman signature. :D

1. Mikä on nimesi? Zarecon's Mr Smith
2. Miksi sinua haukutaan? Hevi, Heukkis
3. Miten vanha olet? 2 vuotta
4. Oletko poika vai tyttö? Poika
5. Mielipuuhasi? Parasta on leikkiä vanhalla jalkapallolla omalla pihalla. Son mun lempparii.
6. Lempiruokasi? NEU, niinkuin Eddielläkin.
7. Pidätkö autoilusta? Joo, autoilu on siistii. Pääsee aina kivoihin paikkoihin. :D
8. Kuka on paras ystäväsi? Eddie on mun idoli. Plus mä tykkään kyllä kanssa kaikista hurmaavista naisista.
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? Kyllä parasta on päästä mamman kanssa kaksin vaikkapa treenaamaan. Sillä on kaikkia leluja ja nameja ja semmosia mukana. Sit jos tekee hyvin niin saa palkkaa.
10. Mitä pelkäät? Pöh, minä en pelkää mitään. Paitsi mammaa jos se suuttuu.
11. Mista et pidä? Silmätippojen laittamisesta. Se on inhaa.
:12. Päivän mottosi: Sama kuin Eddiellä.
" Hyvä poika Lassi! Minä hyvä poika!"
Elävät kuvat (Terry Pratchett)
Katri Valo

ViestiKirjoittaja Milla Hokkanen » 01.09.2008 17:53

1. Mikä on nimesi? Kangasvuokon Gloria elikkä Misty.
2. Miksi sinua haukutaan? Mustu, opossumi, Amsty.
3. Miten vanha olet? Juuri tuossa pari viikkoa sitten täytin vuoden. :)
4. Oletko poika vai tyttö? Tyttö.
5. Mielipuuhasi? Ulkona tykkään hyppiä ja juoksennella, varsinkin vapaana. Pupuhypyt on parhaita. :) Sit tykkään painaa kuonon isäntäväen patjaa vasten ja puhaltaa (näin yritän ilmaista turhautumiseni kun nukkuvat viikonloppuna luvattoman pitkään, mutta nehän vain nauraa ja sanoo opossumiksi...).
6. Lempiruokasi? Aikalailla oon kaikkiruokanen, mutta erityisesti himoitsen lihaa, kinkkua, karkkia, ja banaania. Banaania en kylläkään koskaan saa, muka koirat ei saisi syödä hirveästi banaania. Kuka semmoisia sääntöjä keksii?
7. Pidätkö autoilusta? Alkujaan en tykännyt yhtään! Kaikenlisäksi mulle tuli aina paha olo ja oksensin. No, sitten nuo rupesi änkemään mulle jotain luontaistuotehömpötystä, joka ihme kyllä toimi. Niinpä mä opin tykkäämään autoilusta, koska sillon useimmiten mennään Heinolaan, jossa on semmoset kivat setä ja täti jotka ei voi vastustaa mun hienoja käytöstapoja, ja tiputtelevat mulle aina herkkupaloja. :) Paljon anteliaampia kun nuo omat ihmiset! Plus että ne ei yleensä kiellä hyppimästä päälle, mitä taas omat ihmiset jaksaa toitottaa kerrasta toiseen.
8. Kuka on paras ystäväsi? Lyyti. Harmi vaan kun muutettiin ja nyt en nää Lyytiä ikinä. Jäi ilmeisesti jonnekin kauemmas. Lyyti on sekarotuinen ja hirmu kiva! On mulla sitten Heinolassa kaksi kaveria, berninpaimenkoirat Moona ja Eedit. Ne on kans kivoja, varsinkin pikku-Edit joka aina alistuu mulle vaikka vaan jahtaan sitä. :D Toki samaa rotua edustavat emännän serkun koirat on ihan huippuja, nimittäin sukulaispehko Vili ja kaverinsa Leevi (nahka), joka sattuu olemaan myös ensimmäinen ihastukseni.
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? Mennäänkö, ulos, haluatko, ruoka, kuka, hienota, juostaanko, tule.
10. Mitä pelkäät? Kovia ääniä, uusia asioita, vihaisia koiria.
11. Mista et pidä? Kun ei saa kerjätä eikä hyppiä omistajien päälle. Minkä sille voi kun hajuaisti on niin hyvä, että tuoksut piinaa jatkuvasti kun toiset herkuttelee. Ja mitä tulee hyppimiseen, minähän vain yritän välittää iloa kun ovat tulleet kotiin. Mutta eihän ne sitä ymmärrä. Välillä ne taputtaa kyllä mahaansa, mikä tarkoittaa sitä että mä saan hypätä.
12. Päivän mottosi: Nuorena jaksaa hyppiä!
Milla Hokkanen

ViestiKirjoittaja Riikka Lehvonen » 01.09.2008 18:39

1. Mikä on nimesi?Zino
2. Miksi sinua haukutaan?Nippe, Nino, Ninoski, Paskasorsa, Nipsu
3. Miten vanha olet?10 vee
4. Oletko poika vai tyttö?poika
5. Mielipuuhasi?Frisbeen peluu ja nukkuminen
6. Lempiruokasi?makkara ja lihapullat
7. Pidätkö autoilusta?Joo...parhaat lenkit ovat pitkät automatkat
8. Kuka on paras ystäväsi?Kaveri
9. Mikä sana saa sinut innostumaan?Frisbee
10. Mitä pelkäät?En mitään

11. Mista et pidä?Kissoista
12. Päivän mottosi:kisu päivässä pitää vanhuksen vireessä

1. Mikä on nimesi?Pele
2. Miksi sinua haukutaan?Pelle, Pöhis, Pelle Peloton, Pepi
3. Miten vanha olet?6 vee
4. Oletko poika vai tyttö?Poika
5. Mielipuuhasi?haukkuminen
6. Lempiruokasi?juusto ja makkara
7. Pidätkö autoilusta?Kyllä
8. Kuka on paras ystäväsi?Hera
9. Mikä sana saa sinut innostumaan?mennään
10. Mitä pelkäät?ukkosta,ilotulistusta...kaikkee kova äänistä
11. Mista et pidä?kovasta melusta
12. Päivän mottosi:haukkuen hyvä tulee
pk Blomlanes's Super Star "Pele"
lk Sandcastle's Plug N' Play "Hera"
lk Windswept Height's Endless Summer "Elma"

Muistoissa:
pk TK1 Goldobaf's Athos "Zino"
lk Sandcastle's King Creole "Aatu"
pk Eversti Överin Batrik "Patu"
lbu Sami
Riikka Lehvonen

ViestiKirjoittaja pia forss-saarinen » 02.09.2008 10:50

1. Mikä on nimesi? Unicometa'n Corasoncito
2. Miksi sinua haukutaan? Rosa, mamman sydänkäpynen,mamman ihanuus ja paljon muita
3. Miten vanha olet? nainen parhaassa iässä,8 vuotta
4. Oletko poika vai tyttö? Nainen isolla N:llä
5. Mielipuuhasi? Mamin kainalossa tuhiseminen ja nykyään kahden "kääpiön" opettaminen koiran elämän saloihin
6. Lempiruokasi? maksalaatikko...vaikka joka päivä niin ja naudanmaha sekä...
äh siis kaikki raakaruoka ja mikä ruoka vaan :mrgreen:

7. Pidätkö autoilusta? pidänhan minä... ihan bueno juttu
8. Kuka on paras ystäväsi? mami ja toi isompi "kääpiö" ku pienemmän kans ei kuulemma saa leikkii niin rajusti , niin oon sit jättänny aikalailla omiin oloihinsa, jottei edes tulisi kiusausta :smt064
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? ihanalla tavalla lirkuttelu ja yleensä sit alan viel kaiken päätteeks vianosti ulvomaan kun ensin oon saannu kyöhnätä ja spurtata ja tosi kiva riimi on myös tattaratattara taa...
ja sit alkaa yleensä hurja meno
:smt026
10. Mitä pelkäät? ei mun tartte pelätä mitään
11. Mista et pidä? kaikenmaailman tuntemattomista "kääpiöistä" jotka yrittää uida liiveihin ...mut niitäkin on kuulemma pakko sietää ja se tarkoittaa mulle sitä et kääntelen kokoajan niille kylkee, ne vaan ei tunnu tajuuvan ja mä saan tehdä sitä kyllästymiseen asti :smt015
12. Päivän mottosi: änkeen mukaan vaikken pääsiskään
Kissa sanoi.

Koira sanoi.

Helen Thomson
pia forss-saarinen

ViestiKirjoittaja Pauliina Purtilo » 02.09.2008 15:52

1. Mikä on nimesi? Siniketun Musta Ruhtinas
2. Miksi sinua haukutaan? Remu, Rembula, Rempsis, Pikku Prinssinakki ja jos taklailen spanieleita liian kovaa ni emäntä sanoo Juustoaivoksi, vähänkö tyhmä, ei mun päässä oo yhtään juustoo!
3. Miten vanha olet? Mä oon viikon päästä JO 7kk :victory:
4. Oletko poika vai tyttö? Mä oon MIES
5. Mielipuuhasi? Pussailu, sohvalle kiipeileminen, frisbeen hakeminen, kavereitten kanssa leikkiminen ja öriseminen.
6. Lempiruokasi? Kalkkunan kaulat :smt055 ja broilerin sydämet on kans nannaa...
7. Pidätkö autoilusta? Jos mun bestis on kyydissä ni sitte pidän, muuten siedän sitä. Välillä on kyllä liian tylsää näin toimeliaalle miehelle ja alkaa itkettää :-D
8. Kuka on paras ystäväsi? Cavalieri Mario, harmi vaa se on jo nyt jääny niin pieneks, etten saa riehuu hirveen paljon sen kanssa :smt089
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? Rrrrrrrrrrrremu, silloin tiiän et emäntä ei ainaskaa oo vihanen
10. Mitä pelkäät? Meidän uutta kattii! Se on mun kuonon kokonen mut silti hirveen pelottava! En uskalla enää muuta ku olla sohvalla kun se tiikeri kuljeksii täällä :( Ja se varastuu mun ruuatkin, tosi ilkee kaveri... Muuten en niin yhtikäs mitään :-D
11. Mista et pidä? No siitä kissasta, enkä tykkää siitäkään kun takkuja setvitään, se nippaa ikävästi...

Ja koska oon näin komee poika, ni laitan kuvanki itestäni, suutuitte tai ette!

Kuva

Ps. Kaikki pehkotytöt, vaik en tajuukkaa viel teijän päälle mittää, ni muhun saa ottaa reilun vuoden päästä yhteyttä jos haluu tosi kivoja ja nättejä pentuja itelleen... :smt080
Cpku Siniketun Musta Ruhtinas "Remu" synt. 08.02.2008
Bpgu Grimoire Ikaria Linos Talento "Körmy" synt. 18.02.2010
http://roughtough.net

God wanted something perfect, so, He made the collie.
Pauliina Purtilo

ViestiKirjoittaja JohannaAhtiainen » 03.09.2008 12:47

1. Mikä on nimesi? Black Elles Crazy for You - "Ella"
2. Miksi sinua haukutaan? Elmeri, Jalmari, Jallu, Jaltsu (siis hey c`moon, mähän oon tyttö!)
3. Miten vanha olet? 6 vuotta
4. Oletko poika vai tyttö? N A I N E N
5. Mielipuuhasi? Tykkään lepäillä sohvalla. Ja lattialla. Ja kuistilla. Tai ihan missä vaan. Selkeästi hyvän lepäilyn ystävä. Mut sitten jos pitää liikkua, niin ajokoirankin taitoja ja tahtoa riittää; jäniksiä ja oravia on niiiiiiiiin ihkua jahdata!!! Lempileikki on "lätkän heitto", eli ilmastointiputken sininen suojalätkä toimii mun frisbiinä ja sen perässä juoksen ja noudan sitä vaikka ikuisuuden!!!
6. Lempiruokasi? Kyllä kaikki maittaisi, mutta sattuneesta syystä menu koostuu vakiintuneista ruokalajeista ja nehän putoo kyllä ihan hyvin :)
7. Pidätkö autoilusta? No mikä jottei!
8. Kuka on paras ystäväsi? Kuikka...
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? "Lätkä"
10. Mitä pelkäät? Ukkosen pauketta
11. Mista et pidä? Täytyy sanoa, että mullakin menee tuohon turkinhoitotoimenpiteisiin, emäntä väittää että selvittää takut muka hellästä, mutta mä olen kyllä toista mieltä. Tassukarvojen leikkuu on myös kamalaa, kun meinaan kutittua hengiltä!
"Olisin pysäyttämätön, jos vain saisin itseni käyntiin"
JohannaAhtiainen

ViestiKirjoittaja Susanna Rimpiläinen » 05.09.2008 08:38

1. Mikä on nimesi? Finn Arrow Flaming Fire
2. Miksi sinua haukutaan? Venni, Vempula, Pempula, Bembu, Vendolino, nuppu...
3. Miten vanha olet? 2-vee
5. Mielipuuhasi? "risusavotta" kaikki noin sormenpaksuiset puunalut pihasta pois ja silpuksi!
6. Lempiruokasi? kaikki mikä ei tule kupista ja nykyään myös kaikki, mikä tulee kupista!
7. Pidätkö autoilusta? ehdottomasti.
8. Kuka on paras ystäväsi? Dani ja Piuti.
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? Kiri-kiri, hopu-hopu!
10. Mitä pelkäät? En mitään.
11. Mista et pidä? Kauneudenhoidosta, kyllä kunnon mutakylpy riittää siihen tarkoitukseen! :mrgreen:
Susanna Rimpiläinen

ViestiKirjoittaja Jenny Kåla » 05.09.2008 14:19

1. Mikä on nimesi? Carnoustie's Black Breeze
2. Miksi sinua haukutaan? Melvin, mellu, M, possucollie, mussukka
3. Miten vanha olet? 7v
4. Oletko poika vai tyttö? Mies!
5. Mielipuuhasi? Laittaa oma matto rullalle makaamista varten ja pötköttää mamin vieressä 8)
6. Lempiruokasi? Davie's Kana&Riisi + juustoraaste ja jauheliha
7. Pidätkö autoilusta? Kyllä jos se päätyy kivaan paikkaan, joskus oon vaan mukana...
8. Kuka on paras ystäväsi? Vehnäterrieri narttu Freddy ja Bokseri narttu Nala, muita kavereita on koko Softice Jengi!
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? "...ulos?", "Kuka tulee?" ja "Naru"
10. Mitä pelkäät? Vähän ukkosta ja joitakin liukkaita pintoja
11. Mista et pidä? Kun vierailta koirilta haisevat tyypit yrittää katella mun hampaita ja perhekalleuksia kysymättä!
12. Päivän mottosi: Kyllä meille voi tulla!
- Jenny, Carnoustie's Black Breeze "Melvin" & Ossequente Foxtrot "Beni"
Jenny Kåla

ViestiKirjoittaja Katja Nieminen » 06.09.2008 09:52

1. Mikä on nimesi? Judy`s Magician Made In Heaven
2. Miksi sinua haukutaan? Tahwoksi
3. Miten vanha olet? Hiukan päälle vuoden
4. Oletko poika vai tyttö? nuoriMies :wink:
5. Mielipuuhasi? Pallon haku.
6. Lempiruokasi? kaikkiruokainen
7. Pidätkö autoilusta? Joo.
8. Kuka on paras ystäväsi? Ossi kissa ja Einari nahka.
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? pallon näkeminenjaku äiskä sanoo "kanit häkkiin"
10. Mitä pelkäät? en mitään.
11. Mista et pidä? kynsien leikkuu on sitte kaameeta.
12. Päivän mottosi Jos sais kerran reissullansa.
Katja Nieminen

ViestiKirjoittaja Riitta Kekkonen » 06.09.2008 13:57

1. Mikä on nimesi? Happy Ones Chirpy Girl
2. Miksi sinua haukutaan? Nanniksi, Narsissiksi ja Narsipossuksi :-D
3. Miten vanha olet? noin 3 vuotta
4. Oletko poika vai tyttö? lady :wink:
5. Mielipuuhasi? FRISBEE
6. Lempiruokasi? olen kaikkiruokainen, mutta frolicit on hyyyyyviä!
7. Pidätkö autoilusta? en
8. Kuka on paras ystäväsi? varmaan santtu (kultainennoutaja) ja betty (australianpaimenkoira)
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? "etsi frispiii!!"
10. Mitä pelkäät? EN MITÄÄN!! paitsi noo.. tuotah.. ehkä hieman noita busseja.. eikä keskustassakaan olekivaa.. vieraat ihmisetkin saavat korvani luimuun ja häntäni koipien väliin.. MUTTA PÄÄASIASSA EN PELKÄÄ MITÄÄN :-)
11. Mista et pidä? vieraat kissat (varsinkin mustat, jotka tunkee takapihalle) ovat sitten kauheita.
12. Päivän mottosi: Hauku jokaikinen ohikulkija, ja pidä naapurin koira kaukana reviiriltäsi!
Happy Ones Chirpy Girl ~ Nanni
TK1 TK2 Koiruuksien Kerttu Herranterttu ~ Fiilis
Riitta Kekkonen

ViestiKirjoittaja Anni Alajääski » 06.09.2008 14:35

1. Mikä on nimesi? Gold Zafira´s Hekate "Nelli"
2. Miksi sinua haukutaan? Honkkeli, Hoopo, rinsessa, lady, neiti..
3. Miten vanha olet? reilu 4v
4. Oletko poika vai tyttö? Tyttö
5. Mielipuuhasi? Pallojen, keppien, frisbeen ja kaiken lentävän noutaminen. Tykkään myös mamman kanssa tokoilusta, mutta vain silloin, kun palkkana on jotain todella herrrrkkua!
6. Lempiruokasi? Maksalaatikko on aika jees. Muutaman kerran olen NEU:takin maistanut ja se oli herkullista!
7. Pidätkö autoilusta? Kyllä joo. Autossa on kiva uinua.
8. Kuka on paras ystäväsi? Ehdottomasti Bordercollie Lace!! Lassen kanssa aina juostaan ihan hirvittävän kovaa. Mitä isompi alue, sen parempi. Lace on aina ykkönen! :wub:
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? Herkut ja mukavat koirakaverit.
10. Mitä pelkäät? Pelkään paukkuja. Mulla on herkät paimenen korvat, jotka ei kestä kovaa pauketta ja mellakkaa. Rullaluistelijoista en myöskään pidä, varsinkaan jos niillä on ne pitkät kepukat mukana.
11. Mista et pidä? Riitelystä. Menen sängyn alle piiloon jos jotkut hoopot ihmiset alkavat kinastelemaan.
pkcn TK1 Gold Zafira's Hekate "Nelli"
Anni Alajääski

ViestiKirjoittaja Margit Pettersson » 06.09.2008 15:03

1. Mikä on nimesi? Ketränoron Playful Boy alias Edi
2. Miksi sinua haukutaan? Edi, Höpsä Poika
3. Miten vanha olet? reilu 1v 1kk
5. Mielipuuhasi? Leijonan kanssa leikkiminen, välillä kelpaa muutkin pehmot, röhkivä kumisika on ajoittain kiva kaveri, lenkkeily/haistelureissut on kivoja sekä koirakaveriden kanssa peuhaaminen
6. Lempiruokasi? Syön pääsääntöisesti nappuloita, naudanmaha ja kermaviili/piimä höysteellä, joskus mukaan eksyy raejuustoa. Koulutustilanteessa tarjoiltavat nakit ovat niin hyviä, että olen viedä tarjoilevan käden sormenpäätkin mukana.
7. Pidätkö autoilusta? Kyllä se jo nyt menee, vaikka se autoilu kai jännittää niin, että olen väsy kaveri lyhyemmänkin reissun jälkeen. Aluksi en tahtonut tykätä koko menopelistä.
8. Kuka on paras ystäväsi? Minulla on monia kavereita lenkkipoluilta tuttuna, mutta "koulukaveri" vanhaenglanninlammaskoira Manta taitaa olla ylitse muiden. Tykkään myös "serkuista" kultseista Diegosta ja Santusta sekä mäyris Samusta.
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? Mennänkö ulos? Lähdetäänkö pissalle? JA kun kuulen herkkukaapin oven äänen, olen paikalla heti vaikka olisin ollut umpiunessa.
10. Mitä pelkäät? Toistaiseksi ei ole tullut vastaan mitään mitä olisi pitänyt pelätä. Toivotaan, että jatkossakin menee yhtä kivasti.
Ketränoron Playful Boy alias Edi synt. 23.7.2007
Margit Pettersson

ViestiKirjoittaja Sari Heikkinen » 06.09.2008 19:54

Kolmen tytön tarina:
1. Mikä on nimesi? Black Lilla´s Wonderful Dream
2. Miksi sinua haukutaan? Muru
3. Miten vanha olet? täytin heinäkuussa 1 v
5. Mielipuuhasi? riehuminen ja syöminen
6. Lempiruokasi? kaikki, mikä ei mene karkuun :P
7. Pidätkö autoilusta? pikkutyttönä tuli äitiä ikävä, mutta nyt jo autoilu luonnistuu hyvin
8. Kuka on paras ystäväsi? ehdottomasti meidän Luna (lk. saksanseisoja)
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? Lähdetään/syömään
10. Mitä pelkäät? tällä hetkellä olen rohkea nuori neito, joka ei pelkää mitään tai ketään
11. Mista et pidä? pesuhetkistä
12. Päivän mottosi: vaikka läpi harmaan kiven, jos niin haluan

1. Mikä on nimesi? Sandcastle´s Belle Belief
2. Miksi sinua haukutaan? Lilla
3. Miten vanha olet? 4 v.
4. Oletko poika vai tyttö? tyttö - tai olenhan minä jo äitikin. Tuo edellinen on jälkikasvuani :?
5. Mielipuuhasi? nuolla suihkusta tai saunasta tulevan ihmisen jalat kuiviksi
6. Lempiruokasi? minä pidän hieman huolta linjoistani, mutta kaikki kyllä sitten lopulta kelpaavat
7. Pidätkö autoilusta? pääseehän sillä tietysti paikasta toiseen
8. Kuka on paras ystäväsi? Hani (siskopuoleni) ja Myyti (dalmis)
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? Lenkille
10. Mitä pelkäät? ukkosta
11. Mista et pidä? ukkosesta. Löi kerran niin lähelle kallioon, että talo tärähti :shock:
12. Päivän mottosi: Kerkeehän tuota, onko pakko kiirehtiä?

1. Mikä on nimesi? Blomlane´s Down With Love
2. Miksi sinua haukutaan? Hani
3. Miten vanha olet? täytän lokakuussa 3 v.
5. Mielipuuhasi? vahtia lauman nuorimmaisia ja komentaa heitä
6. Lempiruokasi? Kaikki käy, kiitos.
7. Pidätkö autoilusta? Kyllä
8. Kuka on paras ystäväsi? Lilla ja Myyti
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? Lenkille
10. Mitä pelkäät? en minäkään niin kamalasti tuosta ukkosesta pidä, mutta olen kuitenkin rohkeampi kuin tuo ed. tapaus :roll:
11. Mista et pidä? kauneudenhoidosta - kun näen, että emäntä ottaa tarvikepussukan esiin, lähden vaihvihkaa toiseen suuntaa - jospa se ei huomaisi minua...
12. Päivän mottosi: olen kuin viini, paranen vanhetessani
Sari Heikkinen

ViestiKirjoittaja Anne Kaipio » 07.09.2008 14:13

1. Mikä on nimesi? Zibellina´s Rocket Science
2. Miksi sinua haukutaaan? Rocky
3. Miten vanha olet? 5v5kk
5. Mielipuuhasi? Palloleikki ja kissojen perässä juokseminen
6. Lempiruokasi? Kaikki käy...erityisesti makkara ja juusto on suurta herkkua
7. Pidätkö autoilusta? En...se on jotenkin kammottavaa niin että pitää vikistä
8. Kuka on paras ystäväsi? Useat tyttökoirat. Ihmisistä emännän miesystävä :)
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? "Ulos" ja "pallo" sekä "lelu"
10. Mitä pelkäät? Ilotulitteita
11. Mistä et pidä? Harjauksesta ja kynsien leikkuusta. Myöskin jotkut toiset urokset käyvät hermoilleni.
12. Päivän mottosi: Hau!
Anne Kaipio

ViestiKirjoittaja Kirsi Korhonen » 07.09.2008 14:54

1. Mikä on nimesi? Seljankan Weijari-Nemo
2. Miksi sinua haukutaan? Nemo
3. Miten vanha olet? 10 kk
4. Oletko poika vai tyttö? poika
5. Mielipuuhasi? pallo leikit sekä pitkät lenkit metsässä
6. Lempiruokasi? kinkku, jauheliha ja juusto, mutta kyllä ne nappulatkin käy paremman puutteessa
7. Pidätkö autoilusta? kyllä, silloin pääsee aina "mamin" mukaan
8. Kuka on paras ystäväsi? "mami" ja Antti, Antti jaksaa pelata palloa piiiitkäääään :P
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? mennään
10. Mitä pelkäät? jaa en kai erityisesti mitään
11. Mista et pidä? tassujen pesusta
12. Päivän mottosi: Wuh
pk collie Seljankan Weijari-Nemo "Nemo"
pk collie Black Lilla's All What I Want "Roci"
pk collie Pahlex Make Me A Million "Zorro"
bc Black Bonzo Tyson "Bobi"
Kirsi Korhonen

ViestiKirjoittaja Jenna Siukola » 07.09.2008 23:10

1. Mikä on nimesi? Niraleen Banzai
2. Miksi sinua haukutaan? Iina, Iinapiina, PiinausIina, Lääääsiiiii, Choooollliiiiii ymym.
3. Miten vanha olet? 5kk
4. Oletko poika vai tyttö? Tytsy
5. Mielipuuhasi? Amerikancockeri siskon kanssa leikkiminen, kissojen kiusaaminen, syöminen, mamman hermojen koettelu, pallon perässä juokseminen, hepulointi...
6. Lempiruokasi? Voi apua, mie syön kaikkea! Nappulat, roskiksesta kaikkea, jäniksenpapanat, omenankarat, ihmisten purkat kaivan maasta, njam!
7. Pidätkö autoilusta? Autossa on ihan kiva matkustaa mutta autoon meneminen on tyhmää.
8. Kuka on paras ystäväsi? Parhaat koirakaverit on Hippu sisko, Nele kiinanharjakoira pp, ja monet muut. Mun mielestä kaikki on mun bestiksiä!
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? Kun mulle huutaa "LÄÄÄÄÄÄÄSIIIIIIIII" (Lassien hienosti lausuttuna), musta se on kivaa, sit pitää haukkua vähän ja pomppia.
10. Mitä pelkäät? Minen pelkää mitään. Paitti ulkona olevia kakkaroskiksia, ne on vähän pelottavia joskus.
11. Mista et pidä? Harjaaminen on kamalaa, samoin tassujen kuivaaminen. Harjaa mitää aina purra.
12. Päivän mottosi: Kaikki on bestiksiä kunnes toisin todistetaan! [/quote]
Jenna Siukola

ViestiKirjoittaja pia forss-saarinen » 08.09.2008 01:33

1. Mikä on nimesi? Dreams of Woodland Tasja Blue...vähänks vaikeet muistaa tää ko vasta äsken olin Dreams of Woodland Hazy Blue Muse
2. Miksi sinua haukutaan? aina se vaan on Muusa , et ees se jäis päähän
3. Miten vanha olet? just tänään 1/2 vuotta...meil pidetään semibileet ei kait se o sama ko seniilibileet :smt017
4. Oletko poika vai tyttö? Lady...tiedoks vaan häntäveikoille...
5. Mielipuuhasi? Kyl mä viel itsepintaisesti pidän kiini tuosta mamin hihasta, se on vastustamaton ja sit niist äänist mitä siit lähtee aiiii, autsss...ihan niinko pyytäs vaan lisää :smt115 on se niin mahtavan kiva...toivottavasti sil ei ikinä lyhene hihat...siinä pelossa mun on vielä parempi sit kasvaa.
6. Lempiruokasi? Siis kaikki mitä tarjotaan ja vaikkei tarjottaskaan ...yletyn nääs jo seisovaan pöytään
7. Pidätkö autoilusta? JOO, mut en sen esivalmisteluista , mut nostetaan autoon ja se on jotenki alentavaa...piitääks ne mua ihan skidinä
8. Kuka on paras ystäväsi? Ehdottomasti Cali ku mä saan roikkuu siin ja törmäillä siihen eikä se juuri koskaan tuhahda mulle ja nyt tääl on joku herrasmies mut ei se must vällää ko on ton laumankunigattaren heila, vaik mä kuinka änkeen väliin niin ja pitäisin siitä...taidan sittenkin olla liian pieni ko ne ei vielä mua huomaa, niin ja sit yks pieni (jääny kääpiöks, varmaan) sellanen joku havannalainen ja se onneks huomaa mutki
9. Mikä sana saa sinut innostumaan? Ole hyvä... on kyl hyvä ku sit saa tehä sitä mitä oli tahtonukki tehä
10. Mitä pelkäät? No en todellakaan mitään... mä oon tosi topakka kulkija...miten ees kerkeisinkään :smt026 ko mä tuun aina liian myöhään paikalle, vaikka kuinka kiihdytän...
11. Mista et pidä? Kuivasta ruisleivästä jossa ei o voita päällä ja ennenkaikkee astianpesuaineesta :smt078
12. Päivän mottosi: Kaikki tiet vievät seikkailuun... hmmmm ja sieltä kotiin
Kissa sanoi.

Koira sanoi.

Helen Thomson
pia forss-saarinen

Seuraava

Paluu Yleinen