Valiokoirakuvia kaivataan

Muu keskustelu.

Valvojat: Anna Sinerheimo, Nonna Peltonen

Valiokoirakuvia kaivataan

ViestiKirjoittaja Kirsi Leppälammi » 06.06.2013 04:10

Hei kaikki,

Laittelenpa tännekin, kun tuolta www/intranetin puolelta ei välttämättä kaikki huomaa...

Yhdistyksen uudet kotisivut valmistuvat kovaa vauhtia. Sivuille on tulossa listaukset kaikista valiokoirista kautta aikojen (niin täydellisesti, kun tietoa löydämme). Jotta emme jäisi pelkkään listaukseen, niin toivomme kuvia valiokoirista.

Mikäli siis omistat/olet omistanut valioituneen koiran (kaikki lajit, eli KVA, TVA, AVA, MVA), niin laittelepa koiran kuva tulemaan osoitteeseen: scyintrahanke@gmail.com

Kuvan mukana tiedot:
Koiran tittelit:
Nimi:
Valioitumisvuosi:
Omistaja/t:

Kiitos jo etukäteen! Toivottavasti saamme kokoon mahdollisimman paljon valiokoirista kuvia!

Weea (2/07, TK2 RTK1 BH Say Wuf Wonder Why)
Hoax (6/10, TK1 BH Say Wuf Hidden Hoax)
LaaLaa (7/14 EE JMVA Merry Moonray's Firefox)
Kirsi Leppälammi

Re: Valiokoirakuvia kaivataan

ViestiKirjoittaja Sari Mattero » 13.06.2013 22:31

Nostetaanpa tätä että muutkin huomaavat :)
Tender Wind's Majestic Maggie, "Maggie"
Clingstone's Looks Like Love, "Hilma"

RIP
Forest Star's Future Faith, "Onni"
MacGee's High Speed, "Elvis"
Sari Mattero

Re: Valiokoirakuvia kaivataan

ViestiKirjoittaja Kirsi Leppälammi » 18.06.2013 16:35

Kuvia on tullut jo ihan mukavasti, mutta lisää kaivataan. Kiitos kaikille jo lähettäneille. Laittelen niitä tässä aina ehtiessäni lisää näkyviin. Ihan parin klikkauksen takana kuvan lisääminen ei ole, joten hetki voi aina mennä, ennen kuin sivuilla näkyvät.

Jos haluatte helpottaa minun työtäni, niin ilmoittakaa tiedot lisäämällä ne suoraan muodossa:
Koiran tittelit:
Nimi:
Valioitumisvuosi:
Omistaja/t:

Näin voin vain copy-pastea ne sivuille, joka tietysti nopeuttaa minun hommaani. Valioitumisvuosikohtaan olen laittanut FI MVA vuoden ja C.I.B vuoden. Muut mahdolliset valioitumisvuodet voi sitten kurkkia KoiraNetistä.

Kuvien koosta vielä. Galleriassa vaakakuvat ovat leveydeltään 500-600 px. Isommat kuvat pienennän tähän kokoon. Jälleen työtäni helpottaa, jos kuvat tähän haarukkaan osuvat. Pystykuvia ei juuri vielä ole tullut, mutta ne tulevat leveydeltään olemaan hieman pienempiä.

Varsinkin vanhemmista valioissa voi käydä niin, että löytyy vain pienempiä kuvia. Lähtökohta on, että parempi edes pienempi kuva, kun ei kuvaa ollenkaan. Laittakaa vain silloin viestiin vaikka minulle maininta, ettei isompaa kuvaa ole saatavilla, niin en turhaan kysele perään.

Weea (2/07, TK2 RTK1 BH Say Wuf Wonder Why)
Hoax (6/10, TK1 BH Say Wuf Hidden Hoax)
LaaLaa (7/14 EE JMVA Merry Moonray's Firefox)
Kirsi Leppälammi

Paluu Yleinen