Collieleiri ja jalostustarkastus 19.-20.9.2015

Ohjeita, vinkkejä ja yleistä keskustelua eri lajien harrastajille.

Valvoja: Anna Sinerheimo

Collieleiri ja jalostustarkastus 19.-20.9.2015

ViestiKirjoittaja Vilma Sjölund » 23.06.2015 01:33

Turun alaosasto järjestää collieleirin Yläneellä Kuralan kartanotilalla (http://www.kuralankartanotila.fi/) 19.-20.9.2015. Leirillä on tavoitteellisen kouluttautumisen lisäksi mahdollista tulla tutustumaan erilaisiin koiraharrastuslajeihin yhdessä toisten rotuharrastajien kanssa. Sunnuntaina 20.9. järjestetään samalla myös collieiden virallinen jalostustarkastus (tarkastajana Jaana Hartus).

Lisätietoa mm. kouluttajista ja hinnastosta tulossa lähiaikoina!
Vilma
skcn Windswept Height's Eenymeenyminymoe "Lyyti" -10
skcn Nuuskakairan Tårta på tårta "Kicka" -14
Vilma Sjölund

Re: Collieleiri ja jalostustarkastus 19.-20.9.2015

ViestiKirjoittaja Vilma Sjölund » 08.08.2015 15:18

PÄIVITETTY ESITTELY:

Turun alaosasto järjestää collieleirin Yläneellä Kuralan kartanotilalla (http://www.kuralankartanotila.fi/) 19.-20.9.2015. Leirillä on mahdollista tulla tutustumaan erilaisiin koiraharrastuslajeihin yhdessä toisten rotuharrastajien kanssa. Lauantaina 19.9. järjestetään samalla myös collieiden virallinen jalostustarkastus (tarkastajana Jaana Hartus).

Kouluttajat (esittelyt löytyvät täältä)

Lauantai
Haku: Johanna Ruottinen
Jälki: Sanna Backman
Toko: Kirsi Auranen
Rallytoko: Miia Hoskari
Näyttelykoulutus: Liisa Teronen

Sunnuntai
Agility: Heidi Viitaniemi
Koiratanssi: Eija Granfelt
Rallytoko: Miia Hoskari
Näyttelykoulutus: Liisa Teronen

Hinnasto

- Leiriohjelma 50 €/koko viikonloppu, 30 €/päivä
- Majoitus 50 €/2 yötä, 30 €/1 yö
- Kuralan kartanotilan lounas 15 €/pvä (la ja/tai su; toteutuu, jos vähintään 10 osallistujaa)
- Yhdistys tarjoaa koko viikonlopun kahvit.

(Jos esim. osallistut koko leiriohjelmaan ja yövyt la-su-yön sekä syöt molempina päivinä lounaan, maksat yhteensä 110 €.)

Ilmoittautumaan pääset täältä!
Viimeinen ilmoittautumispäivä 16.8.!
Vilma
skcn Windswept Height's Eenymeenyminymoe "Lyyti" -10
skcn Nuuskakairan Tårta på tårta "Kicka" -14
Vilma Sjölund

Re: Collieleiri ja jalostustarkastus 19.-20.9.2015

ViestiKirjoittaja Heidi Malmivaara » 20.08.2015 20:37

Tiedoksi muillekin. Leiristä tuli tynkäleiri siten että lauantaina on jälkeä ja tokoa sekä jalostustarkastus. Kaikki muu on peruttu osanottajapulan vuoksi.
Menetimme sovitun jälkikouluttajamme edustusjoukkueeseen kisaamaan Ruotsissa, mutta saimme tilalle eripätevän naisen kuitenkin :)
Laitan leirille osallistujille erikseen asiasta vielä viestin.

Jos joku nyt ehdottomasti haluaisi niin ehkä sakkiin vielä mahtuu mukaan tokoilemaan ja jäljestämään lauantaina niin on yhteydessä hallituksen väkeen ennen kuin makselee mitään mihinkään tileille.

Tässä uuden jälkikouluttajan esittely:
Olen Mari Salminen, suursnautseriharrastaja Maskusta. Koiraharrastuksen olen aloittanut 90-luvun lopulla, ensin TOKO:ssa ja siitä siirryin 2004 palveluskoiralajeihin ja vuodesta 2007 lisäksi pelastuskoiratoimintaan. Olen ollut edellisen koiran kanssa pelastuskoiraryhmän hälytysryhmässä ja nykyinen on VIRTA-tarkastusta vaille hälytyskelpoinen etsintöihin.
Hieman saavutuksia kokeissa:
TOKO: 2 EVL 1 tulosta toisella koiralla, toisella kisasin voittajaluokassa
JÄLKI: edellisellä koiralla erikoisjäljeltä koulutustunnus 2 luokasta (FH2), PK-jäljeltä useita voittajaluokan koulutustunnuksia (JK3), pelastusjälkikoe hyväksytty (PEJÄ). Nykyisellä koiralla erikoisjäljeltä FH1.
HAKU: edellisellä koiralla useita PK-haun voittajaluokan koulutustunnuksia (HK3), kansainvälisen pelastushakukokeen koulutustunnus A ja B kokeista (IPOR RH-FLB), pelastushakukoe hyväksytty PEHA. Nykyisellä koiralla PK-hausta HK1 ja pelastuskoirakokeista PEHA A ja B –kokeet hyväksytty.
VIESTI: viestillä koulutustunnuksena VK2.
Olen toiminut koulutusohjaajana Turun Palveluskoiraharrastajat ry:ssä vuodesta 2006 ja myös eri leireillä olen toiminut kouluttajana. Olen ollut vuodesta 2008 koetoimitsija ja keväällä 2015 sain palveluskoirajälki- ja hakukokeen tuomarioikeudet.
Pkcn Irokon The Shining "Merkki"

Sydämen sopukoissa ja muistoissa:
Pkcn Suvinuoskan Anastasia "Milla"
X-rotu Mellu (pystykorva-labbis-hirvikoira-ajokoira mix)
Pkcn Snowpaw Purple Angel "Peppi"

peppermillscollies@gmail.com
http://www.peppermillscollies.com
Heidi Malmivaara

Paluu Agility, TOKO, PK ja muutkin harrastukset